|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by reveal
Rätt mycket :eyes: Mitt kostade drygt 10 000 kr |
mm. fyra gånger dyrare än min bil :rolleyes: |
|
|
| Laszlo |
Grattis!
För mig tog det 3 uppkörningar (!) och typ 15 körlektioner innan jag fick mitt satans körkort. Men, vid första försöket satte jag alla rätt på teoriprovet :) |
|
|
| Kaveh |
Congrats! :) Härlig känsla när man får körkort =)
Själv tog jag mitt i augusti förra året efter 5 körlektioner - lärde mig det mesta genom att övningsköra hemma. |
|
|
| jofawe |
jag tog 14 körlektioner varav 4 min körskolelärare bjöd mig på (Round Table polare med styvfarsan) .. Så körkortet blev mitt den 8:e november 2000.. kostade 7000 exakt.
Det ni :)
Hade ett fel på uppskrivningen och en dundertabbe på uppkörningen (körde fel.. men det löste sig ändå)
Har en tjejkompis som kört upp 4 gånger nu, gjort ungefär 15-20 allvarliga fel (kört mot enkelriktat, mot rött kört om på överågngställen osv) ...
Och män är överrepresenterade i olycks-statistiken? |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by jofawe
Har en tjejkompis som kört upp 4 gånger nu, gjort ungefär 15-20 allvarliga fel (kört mot enkelriktat, mot rött kört om på överågngställen osv) ... |
Låter som Emelia, sveriges värsta bilförare enligt TV4's program :D
Själv har jag aldrig kört bil. Nej, jar är inte emot bilar som någon larvig miljöpartist. Det har bara aldrig blivit av att jag tagit kortet. Tänkte fakiskt börja jobba på det här nu i sommar. :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|