|
|
| djcresto |
| Ik denk er sterk over na om alleen te gaan wonen. Mensen met ervaringen, tips mogen ze hier altijd neertypen... |
|
|
| Dark Apostle |
Ik denk er ook al sterk aan, ben helaas nog financieel genootzaakt thuis te wonen bij mijn toffe oprechte, sympathieke en vooral begripvolle moeder...
Versta me niet verkeerd, ben haar dankbaar voor mijn opvoeding, alleen haar menselijke kant is de laatste jaren beneden alle pijl en praten valt op dovevrouwsoren |
|
|
| Jasperovitsj |
| Alleen of met Misses Cresto? |
|
|
| emma |
alleen wonen is best fijn.
Ik woon eigenlijk in de week alleen en in't weekend ga'k naar holland.
Ma je moet het wel kunnen, alleen is soms ook echt alleen .
Ik ben het best gewoon aangezien ik vroeger enkel met mijn mama woonde & zij ging nogal vaak op stap.
't geeft gewoon een leuk gevoel om op jezelf te wonen, een zelfstandig gevoel.
Maar je moet wel weten da ge dan zelf moet koken, opruimen, afwassen, ... ( & soms hebt ge daar echt helemaal geen zin in)
tis gewoon een beetje wennen.
Ma als ge 't kunt (op financieel vlak dan) zou ik het echt wel doen.
Er gaat een nieuwe wereld voor je open ;) |
|
|
| Bertn |
ik woon tijdens de week alleen (op kot) en vind dat zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig... ge doet echt wa ge wil. ma ik werk natuurlijk nog niet, en in het weekend neemt ge braaf uwe was mee naar huis en krijg je genoeg geld om de volgende week door te komen.
maar ik ben wel van plan om, vanaf dak afgestudeerd ben en werk heb, alleen te gaan wonen. eens je ervan geproefd hebt wil je niks anders meer vind ik:) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|