|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik denk in ieder geval dat 5000€ inderdaad wel het minimumbedrag is om aan zo'n onderneming te beginnen. :) |
ja kan ermee beginnen... heb dan wel niet alle luxe, maardat kan achteraf ook :) |
|
|
| djcresto |
tja hangt er vanaf he
Alleen wonen heeft ons denk ik een half miljoen Belgische frank gekost. Wij hebben wel alles nieuw (op uitzondering van tv, bed, pc, stereo's.
Kameraad van mij had werkelijk niks op zijn spaarrekening en is toen alleen gaan wonen. Heeft wel nog aantal dingen van thuis meegekregen enzo. En die gast woont toch ook leuk. Als je een job hebt kan je zelfs met bijna niets starten. Je moet dan wel zuinig leven zodat je snel wat kan sparen. En er bestaat ook zoiets als een kringloopwinkel waar je heel soms leuke dingen vindt. |
|
|
| Devilex |
| Ik denk dat je dan hoe dan ook u uitgaansleven wat moogt inkrimpen tot ge er financieel weer sterk voorstaat. Want ik ken mensen die juist meer beginnen uitgaan omdat ze hun eigen baas zijn en meestal loopt dat fout af... |
|
|
| Zehra |
Bij mij heeft 't iets van een 6000 gekost. Eerste maand huur + 3 maand waarborg, was iets van een 1800 euro. Qua inrichting ben ik echt van zero moeten beginnen ook. Ik heb wel wa dingetjes gekregen van mn moeder maar da was ook nie zo veel: beddengoed, wa handdoeken, enzo (typische dingen wa in een turkse uitzet zitten). Voor de rest heb ik met da geld een koelkast en fornuis/oven gekocht, meubels voor slaapkamer, zetel en enkele kasten, meubeltjes voor badkamer en een eettafel. Veel van Ikea. Op korte termijn de beste optie, maar denk niet dat dat meubels zijn die jaren zouden meegaan.
Binnenkort nog stoelen en dan zit ik weer goe :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Zehra
Binnenkort nog stoelen en dan zit ik weer goe :toothless |
Pun intended? :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|