return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 51 52 53 
alleen wonen

Tiger777
quote:
Originally posted by Bl@ckOut
Echt niet hoor, ik toch alleszins niet. Het zal er binnen dit en enkele jaren wel van komen maar voorlopig ga ik nog rustig wat sparen en zo. Als ge direct alleen wilt gaan wonen als ge werk hebt zonder iet of wat startkapitaal gaat ge financieel in serieuze problemen komen :)

Ik denk dat ik een 'pas' vergeten ben

Mensen gaan meestal toch PAS alleen wonen als ze werk hebben gevonden
Bl@ckOut
ah k :p
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Kelly*
geen gezaag van ouders...

ik woon ook nog thuis en kheb daar geen probleem mee dat ze aan mijne kop zagen (eigenlijk is het 'hebben gezaagd' ;)).

Ge leert da wel te negeren, kben 25 en kheb ne eigen auto dus t is nie dat ze nog veel te zeggen hebben over hetgeen ik doe. Ene keer als ze dat door hebben stopt dat gezaag automatisch want ze weten dan toch dat het gene zin meer heeft :p
Bertn
mijn situatie:

ik ben afgestudeerd en plan om werk te zoeken rond de streek van gent. omdat ikzelf in hartje w-vl woon, en mijn vriendin (die volgend jaar nog een jaartje in brussel studeert) van de Kempen is hebben we besloten om in gent een appartementje te zoeken. ik ga dus niet meer thuis wonen, deels omdat ik daar ook geen zin meer in heb. Voorlopig heb ik nog geen werk gevonden, maar omdat mijn vriendin in september terug naar school moet, moeten we dus zo snel mogelijk een appartementje hebben. het risico is dan wel dat ik in de eerste maanden niet snel werk vind (met mijn diploma is werk vinden namelijk geen sinecure), en dat ik dan al mijn spaargeld moet opdoen aan appartement, enzovoort. Ik weet niet zo goed hoe ik deze situatie verder moet aanpakken eigenlijk. Iemand tips?;)
X-Tune
quote:
Originally posted by Bertn
Iemand tips?;)

Uw verstand gebruiken. Berg uw plannen een jaartje op: ga thuis wonen en laat je vriendin een kot zoeken.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium