|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by X-Tune
En als ze samen gaan wonen met de persoon die ze zo graag zien, en het geraakt weer eens uit, dan staan ze weer mooi voor de deur van mama en papa om terug thuis te wonen en zijn ze weer goed genoeg. Hoe zielig is dat? |
Bij de meesten is de regel eens buiten, altijd buiten. Veronderstel ik toch. |
|
|
| Tiger777 |
En als ze samen gaan wonen met de persoon die ze zo graag zien, en het geraakt weer eens uit, dan staan ze weer mooi voor de deur van mama en papa om terug thuis te wonen en zijn ze weer goed genoeg. Hoe zielig is dat? |
Eens ge de vrijheid van het alleen wonen gewoon geraakt zijt, wilt ge gewoonweg niet meer thuis gaan wonen, geloof mij, ik kan het weten :p
De meesten gaan toch alleen wonen als ze werk hebben gevonden, dus volgens mij zijn het toch de uitzonderingen die terug naar hun ouders trekken zenne.
| quote: | | Bij de meesten is de regel eens buiten, altijd buiten. Veronderstel ik toch. |
Tenzij het voor zoon of dochter financieel niet haalbaar is, denk ik dat het inderdaad toch vaak zo is ja :p |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Eens ge de vrijheid van het alleen wonen gewoon geraakt zijt, wilt ge gewoonweg niet meer thuis gaan wonen, geloof mij, ik kan het weten :p
|
Op kot gaan is niet alleen wonen. Het is meer vakantie. Je hoeft zelf niets te doen en alles wordt voor jou gedaan en betaald.
Je komt er nog wel achter, als je er nog niet zelf bent achtergekomen. Ik geloof niet dat het een uitzondering is dat wanneer je pas afstudeert, men direct alleen gaat wonen. Met je startersloontje zal je niet ver geraken. |
|
|
| Tiger777 |
Op kot gaan is niet alleen wonen. Het is meer vakantie. Je hoeft zelf niets te doen en alles wordt voor jou gedaan en betaald.
Je komt er nog wel achter, als je er nog niet zelf bent achtergekomen. Ik geloof niet dat het een uitzondering is dat wanneer je pas afstudeert, men direct alleen gaat wonen. Met je startersloontje zal je niet ver geraken. |
Betaald, ok. Maar het alles-voor-jou-gedaan gedeelte klopte bij mij toch niet zenne :conf:
En ik heb het gewoon over het zelf doen. Als ge thuis woont wordt er bepaald wat ge eet, hoe het wordt klaargemaakt, naar welke winkel er wordt gegaan, welke kleur van paprika's die er wordt gekocht, welk wasmiddel er gebruikt wordt. Allemaal kleine irritante dingskes, ma vooral, ge hebt sowieso een gebrek aan privacy!
Als ge alleen wilt gaan wonen (zonder vrindin erbij) is het idd wel een financiele inspanning om alleen te gaan wonen, toegegeven. Van sparen zal er volgens mij niet erg veel in huis komen :confused: |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Tiger777
De meesten gaan toch alleen wonen als ze werk hebben gevonden |
Echt niet hoor, ik toch alleszins niet. Het zal er binnen dit en enkele jaren wel van komen maar voorlopig ga ik nog rustig wat sparen en zo. Als ge direct alleen wilt gaan wonen als ge werk hebt zonder iet of wat startkapitaal gaat ge financieel in serieuze problemen komen :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|