|
|
| Xilver |
| Ik woon sinds enkele maanden alleen, en geloof mij dat het veel geld kost. Als ge kunt, ga samenwonen, tzal veel voordeliger zijn doordat ge alle rekeningen kunt splitsen, en de huur/lening. Ik heb een tijd samengewoond, en het verschil in liquide middelen nu dat ik alleen woon is ferm voelbaar hoor. Momenteel doe ik mijn was nog naar mijn ouders, en eet ik daar nog af en toe. Vanaf augustus, als Anja begint te werken en bij me komt wonen, zullen we wel ons eigen wasmachine kopen, zodat we onze ouders daar ni mee moeten lastigvallen :) En dan ben ik ook meer geneigd om lekker te koken, want voor mezelf neem ik die moeite zelden om uitgebreid te koken, maar voor haar doe ik dat graag ;) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ik woon sinds enkele maanden alleen, en geloof mij dat het veel geld kost. Als ge kunt, ga samenwonen, tzal veel voordeliger zijn doordat ge alle rekeningen kunt splitsen, en de huur/lening. Ik heb een tijd samengewoond, en het verschil in liquide middelen nu dat ik alleen woon is ferm voelbaar hoor. Momenteel doe ik mijn was nog naar mijn ouders, en eet ik daar nog af en toe. Vanaf augustus, als Anja begint te werken en bij me komt wonen, zullen we wel ons eigen wasmachine kopen, zodat we onze ouders daar ni mee moeten lastigvallen :) En dan ben ik ook meer geneigd om lekker te koken, want voor mezelf neem ik die moeite zelden om uitgebreid te koken, maar voor haar doe ik dat graag ;) |
Wasmachien en droogkast zouden één van de eerste dingen zijn die ik moet hebben. Ze hebben mij er al op gewezen dat ik thuis nie met mijne was moet afkomen :o
Tis veel wikken en wegen. Als ge alles inricht zoals ge het echt wilt zal het veel geld kosten. Ge kunt natuurlijk ook alles in den ikea gaan halen. Nekeer een budget opmaken zie :D |
|
|
| diddi |
Da financiële houdt me wel wat tegen.. Wa kost een huis of appartement tegenwoordig veel!! (en neen, ik ben niet veeleisend)
Zoeken, zoeken en nog eens zoeken...
greetz |
|
|
| X-Tune |
| Direct serviceflats voor mij, aub. |
|
|
| Lady_LizzY |
Alleen wonen is idd erg duur.
Een vriendin van mij woont alleen, heeft geen slechte job (lees: normaal betaald)
en ik hoor haar toch vaak zeggen dat ze moet uitkijken wat ze doet met haar geld,
soms echt tellen dat je toekomt met je maandloon.
En die had al alles van meubilair e.d. ...
Allez, ik wil u niet ontmoedigen he :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|