|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by djcresto
als ge een pint gaat drinken zijn dat dan gemeenschappelijke kosten ;) |
We pakken het begrip 'gemeenschappelijke kosten' redelijk breed. Als we eens gaan eten of iets drinken, betaal ik de ene dag, en de andere dag betaalt Anja eens. 't Is ni da we alletwee evenveel moeten uitgeven om 'quitte' te staan. |
|
|
| Phortastic |
| Vandaag weer in de krant dat de prijzen voor te bouwen op 2 jaar 10% omhoog gegaan zijn... |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by djcresto
Zetten jullie dan een bepaald gelijk deel op een gezamenlijke rekening?
Houden jullie de rekeningen allemaal apart?
Zetten jullie gewoon alles samen?
|
*wij hebben een gezamelijke rekening, en proberen maandelijks toch die 300€(1/10 van inkomen zonder kinderbijslag)en overschot van die maand aan de kant te zetten
*zoals vernoemt alles in 1 potje, we weten wat ieder verdient, das al van dag 1 zo. kan me niet inbeelden als samenwonenden dat ge van elkaar niet weet wat de inkomsten zijn (= geen vertrouwen en hoe kan je dan aan toekomst werken)
* we overleggen altijd als er iets extra aangekocht of geinvesteerd wordt
| quote: | Originally posted by didi
Ik wou der nog aan toevoegen, moest ik lenen, zou ik dat op 15 jaar doen in plaats van op 20 jaar en degressief. |
alle dagen bokes met choco?
Ik werk er meestal 9 en soms ook 12... |
ik zit hier met een wederhelft die gemiddeld 13u/dag doet, en eigenlijk niet echt aangenaam voor u sociaal leven, is maar een hint didi ;)
Degressief omdat je nu nog niet echt zware kosten hebt (vooral op vlak van kinderen)
|
ga je wachten tot lief vrouwke 35 jaar is en risico dan loopt op handicap wezentje?? |
|
|
| Aurélie |
Kelly*
FredNova
Nyah + Xilver (maar dan samen)
Domineesje + Whuke
diddi
Aurélie
Er gaat niets boven je eigen stekje hebben :) |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Er gaat niets boven je eigen stekje hebben :) |
weet niet ze, ik word nog graag bemoederd ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|