|
|
| Xilver |
Wie woont alleen van de BeTA's:
Kelly*
FredNova
Nyah + Xilver (maar dan samen) |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Nuja als uw broer al 5 jaar werkt en hij moet nog een lening aangaan om een auto te kopen, dan denk ik dat de bank toch terecht twijfels heeft neen? |
Ik weet het ni ze, ik hou mij ni bezig me zijn geldzaken, ma ik wil maar zeggen da het dus toch ni zo eenvoudig is als sommigen hier beweren om een lening te krijgen. De banken beginnen blijkbaar steeds meer schrik te krijgen dat ze hun geld niet gaan terug zien ofzo... |
|
|
| MikeVee |
Dat is omdat het risico voor de bank bij een wagen groter is. Als iemand met een autolening nie kan betalen bestaat de kans dat de bank zijn geld niet ziet doordat de wagen gestolen is, niet meer zoveel waard is,...
Een woning staat er, dus minder risico en jezal dus gemakkelijker een lening krijgen. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Kben een paar maandjes geleden nog naar een clubavond van de BBC geweest (Brabantse Business Club) geweest. En die avond heeft 1 of ander hoge piet van de immobilien een parléke gehouden over de immobilienmarkt en de toekomst ervan. De grootste opmerkingen die hij maakte was dat de prijzen van huizen de komende jaren blijven stijgen, en dat de huurprijzen daarentegen dalen door een overaanbod. En nog een interessant detail: Lennik is 1 van de duurste gemeenten ven België om een huis te kopen (ik dacht zelfs de duurste van Brabant). Go Lennik! :D |
Nochtans hebben ze op Terzake een aantal maanden geleden iets anders gezegd. Ze hadden het daar niet over een crash maar wel dat prijzen zouden dalen door sterfte van de babyboomers, die vaak toch een huis hebben. Daardoor zouden heel wat huizen op de markt komen en een overaanbod creeren en dus voor een prijsdaling zorgen. Een Belg bouwt dan ook nog steeds liever zelf een eigen huis dan er één te kopen.
Kzeg niet dat Terzake het beter weet natuurlijk, kwil alleen maar aangeven dat zij er een andere theorie op nahielden. Kweet ook niet meer wat de verdere en exacte inhoud was want t is echt al maanden geleden |
|
|
| djcresto |
| Die babyboomers zijn nu mss 50 dus belange nog niet dood he. Wat ik gelezen heb is dat de markt zich stabiliseert. Maar de prijzen zullen wel niet meer zakken maar de prijzen van de leningen zullen wel stillaan weer de hoogte in gaan. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|