return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 
alleen wonen

djcresto
Stillaan hebben ik en men vriendin ook samenwoon plannen. De discussie zal vooral worden of het huren of kopen wordt. Kopen is op lange termijn altijd het voordeligst. Maar de kosten van de lening (800-900) euro kunnen misschien wel als een strop rond je keel werken.

Als ik iets wil kopen is het momenteel een app of mss een klein huis. Kostprijs hiervan komt al gauw op 200000 euro. Ja ik moet ook geen arbeiderswoning hebben of oud app. Als ik iets van mijn eigen wil, wil ik iets deftig.

De andere oplossing is huren. In onze streek heb je een goed app voor 2 voor ongeveer 500 euro. Streek van Dendermonde is vrij goedkoop. Maar eerst huren om nog wat te kunnen sparen om binnen een paar jaar te kopen daar geloof ik zo niet in. Uiteindelijk is het toch maar weggesmeten geld.
djcresto
Enja dan blijft er nog de discussie van locatie. Ofwel blijft het (voor mij dan) Dendermonde, ofwel Antwerpen/Berchem ofwel Gent. Maar Antwerpen zelf en Gent lijken niet echt te betalen. En voor ons werk moeten we wel redelijk dicht tegen een station zitten.
Kelly*
quote:
Originally posted by 1Million$shot
ja idd :whip: :whip:

wa is er mis met Antwerpen ?

ik denk er net over om mss volgend jaar richting Limburg te trekken, of toch dichter derbij....:o
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by djcresto
Enja dan blijft er nog de discussie van locatie. Ofwel blijft het (voor mij dan) Dendermonde, ofwel Antwerpen/Berchem ofwel Gent. Maar Antwerpen zelf en Gent lijken niet echt te betalen. En voor ons werk moeten we wel redelijk dicht tegen een station zitten.

Echt stad Antwerpen? Want als je goed zoekt vind je voor 500 à 600 € op het Zuid echt schone appartementen hoor :)
djcresto
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Echt stad Antwerpen? Want als je goed zoekt vind je voor 500 à 600 € op het Zuid echt schone appartementen hoor :)

Geef die sites dan maar is door :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium