return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 
alleen wonen

Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Zehra
kvind 't ook wel spijtig

En wat is er mis met Antwerpen dan!? :eyes: :whip:

:p
Dj Mike Foston
In september ga ik ook op mijn eigen wonen... :toocool: :toocool: :toocool:

Heb daarvoor wel al 1 jaar kot gezeten in Leuven en daarvoor heb ik nog 3 maanden in Zuid Afrika gewoond en gestudeerd, dus qua ervaring met het vrijheidsgevoel kan dit wel tellen... :D

Na mijn studies in Leuven, mijn eigen appartement gekocht (lenen > huren !!!), 1 jaartje nog bij de ouders wonen, ondertussen mijn app. voor 1 j. nog verhuren en dan alleen er intrekken...
Niet dat ik veel keuze had om bij mijn ouders te blijven wonen, aangezien ze eind september verhuizen naar het buitenland (Tenerife)... :)

Qua levensduurte is het idd niet gemakkelijk in het begin !
Het zijn vooral de bijkomende kosten van elektriciteit, water, verzekeringen die enorm doorwegen...
:(

Ons economisch systeem zit eigenlijk heel slecht ineen voor de beginnende werkmens, aangezien je in het begin van je carriere de allergrootste kosten hebt (auto, huis/app. huren/kopen, meubels, huishoudtoestellen, enz...), terwijl je het minste in je carriere verdient...
En als je einde carriere bent, je het meeste verdient, terwijl je alles al hebt...
1Million$shot
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En wat is er mis met Antwerpen dan!? :eyes: :whip:

:p

ja idd :whip: :whip:

wa is er mis met Antwerpen ?
Bertn
wat is er niét mis met antwerpen:p
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Bertn
wat is er niét mis met antwerpen:p

Het feit dat het niet Leuven is :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium