|
22 juli - Lee Burridge - Panama
|
View this Thread in Original format
| Human |
22.07.2005 - Houseplay
line up:
LEE BURRIDGE (USA)
Lucien foort
Jonas Braun
studio: "Classic Flavours"
Mike & Evert |
|
|
| emre |
| Aight hier moeten we maar naartoe |
|
|
| Daveje |
panama is goed bezig qua 'namen' 23 juli roger sanchez enzo wel grappig zo dichtbij huis.
:eyespop: |
|
|
| Partyhardy! |
| De nieuwe "Sasha-datum" staat nu op 17 juli, de dag naar Outdoor. Even afwachten maar weer... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
De nieuwe "Sasha-datum" staat nu op 17 juli, de dag naar Outdoor. Even afwachten maar weer... |
:D
Dan kon Sasha in ieder geval ja, ik heb die datum ook gehoord (Anyhow, even afwachten ja. |
|
|
| Partyhardy! |
| Ik heb Lex nog niet gesproken. |
|
|
| sndh |
iedereen mag het rondblaten van mij, goed nieuws, als t waar is ;)
Ik wil ook graag naar Lee :) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by sndh
iedereen mag het rondblaten van mij, goed nieuws, als t waar is ;)
|
Inderdaad! :cool: let's hope so! :) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
De nieuwe "Sasha-datum" staat nu op 17 juli, de dag naar Outdoor. Even afwachten maar weer... |
Dat zou wel jammer zijn, maar weekje later zie ik hem in Space op Ibiza, das ook leuk :stongue: :p
Lee Burridge kan mij nog steeds niet boeien... |
|
|
| HiGH_NrG |
| Ik heb helemaal geen geld voor zoveel feestjes... :mad: |
|
|
| magrec |
nog meer flyeren leon :p
Ik kijk wel ff, denk dat ik in juli rustig aan doe...ga al naar awakefestival en extrema. In augustus nog naar dancevalley...
VInd het wel goed zo. Panama is wel leuk bezig. Jammer dat er in het paard niet meer zoveel prog wordt geprogrammeerd (smirnoff experience ofzo) |
|
|
| Tim81 |
Sasha op een zondag in Panama.... hmmm, klinkt interessant! --> zie aparte thread hierover! KLIK
Lee Burridge is in ieder geval ook de moeite waard om eens te kijken... hopelijk trekt hij meer volk dan Jimmy van M! |
|
|
|
|