return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Sweta Fototävling - Sommaren 2005

Funfrock
ser inte ut att bli mycket deltagande från min sida. kameran har mest legat hemma och samlat damm :(
Laszlo
jag ar hemma fran min semester forst andra september...hoppas det gar bra att jag skickar in mina bidrag da, annars far ni tyvarr kora utan mig :(
St_Andrew
quote:
Originally posted by Laszlo
jag ar hemma fran min semester forst andra september...hoppas det gar bra att jag skickar in mina bidrag da, annars far ni tyvarr kora utan mig :(

quote:
Originally posted by St_Andrew
  • Bilderna ska vara inskickade senast söndagen den 4e september klockan 18.00 (Bidragen skickas till swetafoto@gmail.com).

:p
ScuL
jag har gjort några feta bilder igår... får skicka in snart :)
Glorie
hej hej

jag har ett litet delikat problem. 2 av mina bilder har jag beskurit en smula och när jag då gör bredden till 640 så blir inte höjden 480 utan typ 370 i nåt fall och lite mer i ett annat. Spelar det nån roll eller? Ska jag beskära om igen så storleken blir exakt 640 *480? Det står ju på första sidan att de måste vara exakt den storleken.

Jag har längtat till det här halva sommaren så jag hoppas ni för upp "the goods" snabbt så jag slipper vänta en vecka till :p

ska bli kul och se allas bilder.. jag hoppas få åtminstone en röst på nån bild :p även om mitt hopp inte är så högt :stongue: blev typ bara väldigt nöjd med en :thepirate

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden