|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
En vecka, står ju i varje tråd :p |
:o |
|
|
| Gate 42 |
Röstat!
Många fina bidrag, det var i flera fall riktigt svårt att välja en vinnare. :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
gjorde inte du det :toothless |
Bara SFT-generalerna vet svaret ;)
Jag har kommit på tre nya kategorier som jag presenterar i morgon fredag :p
när får man börja snacka om bilderna, fråga frågor, kommentera och att fotografen får ge svar? Och när får man börja säga hur man röstat? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Tycker det är lagom svårt som det är med alla kattegorier som redan finns... kanske några är utbytbara... :) |
|
|
| Glorie |
kategorierna är :D
Knäppaste Grimasen
typ:

Mest intetsägande bilden
typ:
nä okej, det där var oseriöst.. men här kommer två som jag tycker e bra
Ögonblicket
typ:
fast iofs lär ju den kategorin vara väldigt svår :S Sen i vilket fall kan vi ju köra på aktuell årstid, precis som vi kört sommar nu kan vi köra Höst nästa gång och ha omröstningen 1 december. Fest/Musik kan vi ju köra på igen eftersom vi ju faktiskt e på ett musikforum och de flesta här går på regelbundna fester. Och svart/vitt e ju ganska lätt det oxå, även om jag personligen hade grymma problem nu senast med just den kategorin. och sen att man tar med typ nåra kategorier till..jag e lite inne på några motsatsord igen precis som framtid/retro fast något annat den här gången.
Who's with me? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|