return to tranceaddict

Klubbar i Prag?

Kraith
Jag ska till Prag i helgen och tänkte höra om det är någon som varit där och kan föreslå några bra klubbar. Inte nödvändigtvis elektronisk musik (de jag åker med är "normala" människor heheh). ;)
Cloudburst
Var så tankad dygnet runt där så jag kommer knappt ihåg vart vi var. :stongue:

Jag kommer ihåg ett ganska stort ställe med 4-5 våningar som vi sprang omkring i. Låg vid "Karlsbron" (eller vad den heter) i centrum. Du får nog fråga nån som vet bättre.. :p
RebeL9
quote:
Originally posted by Cloudburst
Var så tankad dygnet runt där så jag kommer knappt ihåg vart vi var. :stongue:

Jag kommer ihåg ett ganska stort ställe med 4-5 våningar som vi sprang omkring i. Låg vid "Karlsbron" (eller vad den heter) i centrum. Du får nog fråga nån som vet bättre.. :p

har också varit där. verkar som alla som varit i Prag besökt det stället :D
Skön klubb dock. Bra och intimt dansgolv.
Fast vill du söka dig till mer underground så leta upp Club Roxy. Minns inte var det ligger, fråga bara taxi chaffisen. Räkna dock med att alla är höga på klubben. Men dånande musik och bra stämning utlovas
CJ InterCity
Jag såg nånstans att Armin Van Buuren skulle spela där, men chansen att det blir just denna helg är ju 0.0001% :p
Cloudburst

Här ser man Karlsbron. Om man går lite fram och sen höger vid torget så kommer man till det där flervåningsklubben. :D

(Hittade bilden på tnu)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden