|
|
| fruktsoppa |
faan, faan va jag e bakis.. kom hem 6 inatt... faan, mitt huvud...
reveal:
xider testade jag igår.. men detr är juh dyrt som attans... 33cl 15 spänn. typ.. |
|
|
| Vitryss |
Asså, HÖR ni vad ni säger?? Det är NI människor som skriker hur hemskt det är med droger, FATTA att alkohol är en av de farligaste drogerna! ENDA skillnaden är att den är laglig.
Men visa lite intelligens och jämställ alkohol med de andra olagliga drogerna.
*suck* Jag blir så TRÖTT på människor som diskuterar hur häftigt det är att vara fulla för att sedan dissa droger helt. *suck* |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Vitryss
*suck* Jag blir så TRÖTT på människor som diskuterar hur häftigt det är att vara fulla |
Tack Vitryss, ett utmärkt stöd till min mening varför vi bör behålla förbudet på droger. Människan (svensken?) kan inte hålla måttlig konsumtion, det blir alltid överdrivet. Och sen kommer de med argument som "vi är vuxna männsikor, vi har förstånd att veta när gränsen är nådd" när de i själva verket behöver så mycket förbud som möjligt för att inte skada sig själva. Kolla bara bälteslagen. Det finns INGET argument till varför man inte ska ha bälte på sig när man kör bil, ändå är det löjligt många som fastnar i polisens kontroller. Skydda människan från sin egen dumhet! |
|
|
| [A|ienFactory] |
Dumma människor ska få vad de förtjänar. Det är DERAS handikapp att de är dumma. Det är naturens gång. Då och då föds svaga. Om det bara fanns starka så skulle det vara obalans inom arten. Tyvärr överlever människan precis vad som helst idag. Är någon född dum, så var det tänkt så, naturen är mer perfekt än vi tror, trots att vi förstör den.
Det är bara en av de små byggstenarna i naturens egen process att hindra överbefolkning. Allt har sitt mål någonstans. Låt de dumma möta sitt öde.
Det finns ingen anledning att skydda människan från hennes fria vilja. Hur dum den viljan än ser ut i en intalligent människas ögon. |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by [A|ienFactory]
Dumma människor ska få vad de förtjänar. Det är DERAS handikapp att de är dumma. Det är naturens gång. Då och då föds svaga. /.../ Det finns ingen anledning att skydda människan från hennes fria vilja. Hur dum den viljan än ser ut i en intalligent människas ögon. |
Så i din mening så förtjänade den 18-åringen som dog av ectasy i veckan att dö efter som han var en svag individ? Betyder det då att alla människor som dör när de tar risker är svaga? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|