return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 
full...

[A|ienFactory]
quote:
Originally posted by King of Clubs

..förutom på TA, då :)

Vi kanske ska bilda eget parti. Kolla bara på Sverigedemokraterna, då är ju bara typ 20 st, lol. För att inte tala om sveriges kommunistiska parti, de är ännu färre. Men fan, de finns.
King of Clubs
quote:
Originally posted by [A|ienFactory]

Vi kanske ska bilda eget parti. Kolla bara på Sverigedemokraterna, då är ju bara typ 20 st, lol. För att inte tala om sveriges kommunistiska parti, de är ännu färre. Men fan, de finns.

Det låter som en plan! Och sen så satsar vi oxå på kyrkovalet som ingen bryr sig om, bara för att få inflytande. Säger massa kontroversiella grejer så att vi får uppmärksamhet, kanske även börja boxas och satsa på riksdagen, som Paolo :D :D
[A|ienFactory]
LOL. På tal om kyrkovalet:

fruktsoppa
verkar vara en riktig battle här på gång..
jaja, diskutera på ni!

ne, det var inte menat som "häftigt det är att vara full", utan jag bara konstaterade att jag var otroligt full den natten och att jag kom hem kl 6 på morgonen. ville kanske kolla hur många andra som svarade.. som sagt, jag var lite för full för att komma ihåg varför jag skev threaden.. men det gör det samma, diskussionen blev juh intressant..

jag kör på ondinary ekströms fruktsoppa. Den skulle hta frukt-splash kanske.. lite finurligt sådär..

LÅT BÄSTE MAN VINNA!

mindh, ändra inget här..;)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by fruktsoppa
jag kör på ondinary ekströms fruktsoppa. Den skulle hta frukt-splash kanske.. lite finurligt sådär..
;)
Tycker det låter skit bra, jag sa fruktsoppa on the rocks i en post men din var tung.
Själv så var jag in på ett par threadar under förfesten i Lördags.... vaknade upp med nåt på armen, hade svagt minne av vad som hade hänt men när jag såg vad jag dragit hem så minns jag det mesta igen, Petra hette hon iaf.

Nu ska vi vara snälla :D

ses...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden