return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 
full...

[A|ienFactory]
quote:
Originally posted by Vitryss
For the record så vet de inte vad han som dog av Ecstasy tog egentligen... i Metro stod det att han dog av Ecstasy men de visste inte vad tabletterna innehöll eller hur de såg ut, han kanske käkade för många ipren.... Överhuvudtaget blir jag enormt irriterad när den svenska polisen inte går ut och säger hur de tabletterna han tog såg ut, som de brukar göra i Holland. Istället är ALL Ecstasy farligt. Idiotpotatisar.

Som jag kanske redan markerar tycker jag ocskå att man ska få bestämma själv över sin egen kropp, en DEL människor är säkert för dumma, allt handlar om gråzoner...

Men jag är fan trött på att ta konsekvenserna av att en del svenskar inte klarar av att nyttja "sinnesutvidgande" substanser... det gör jag, låt mig bestämma över min egen kropp.

Du har fullständigt rätt!
Jag kunde inte ha sagt det bättre själv.
:D:D
King of Clubs
Okej, då förstår jag hur du menar..

Men, vems omdöme ska vi förlita sig på?? Jag väljer i 10 fall av 10 mitt eget. inte Göran W. Persson eller något gäng riksdagsbyråkrater.
Varför ska de bestämma vad jag får göra? För att jag inte vet bättre??? Jag har svårt att köpa det resonemanget. Samtidigt vet jag att många inte kan "hålla styr på sig själva" och måste ha tydliga gränser, men sådana paserar dem ändå, varesej det finns någon lag eller ej..
Aendy
quote:
Originally posted by [A|ienFactory]
För att du är rädd att du själv annars kommer att börja missbruka det eller?

Det uttalandet är så jäla off något bara kan bli. Jag vill ha förbudet för att jag känner empati med alla människor på denna planeten inklusive de, i din mening, "svaga" som ligger utslagna nere på T-centralen och fryser röven av sig i dessa dagar. om du överhuvudtaget hängt med någonstans hade du vetat att jag är absolutist. Så är det något jag har så är det självdiciplin!
Vitryss
*Gud vad jag tycker om att diskutera sånt här...det kanske märks, :)*

quote:
Originally posted by King of Clubs
Okej, då förstår jag hur du menar..

Men, vems omdöme ska vi förlita sig på??

Det är väl det som är frågan och där många av dangens 18-30 åringar tycker helt annorlunda än 40-talisterna. Vi, eller jag iaf, litar mycket mer på mig själv en Göran Persson, jag ljuger inte på långa vägar lika mycket som han...

Svenskars syn på narkotikapolitk är från extremt många ANT-timmar i skolan, och det fungerar juh uppenbarligen.. *suck*

10 år. Sen är cannabis legaliserat.
[A|ienFactory]
quote:
Originally posted by Vitryss

10 år. Sen är cannabis legaliserat.

Vi får väl se...
:D:D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden