|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by x-dream
Det var love parade weekend....Så då filma dom lite från det i tre timmar....Fast det var ju inte så mycket...Dom slängde in lite låtar i mellanåt.....Så vissa dom lite....
Vet inte om det finns det.... |
lol, loveparade weekend med tre timmar loveparade och 30 timmar reklam...varför liksom? Varför inte bara ställa in en kamera på amnesia i 48 timmar och köra en ibiza weekend? Det e ju sånt folk vill se.. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
lol, loveparade weekend med tre timmar loveparade och 30 timmar reklam...varför liksom? Varför inte bara ställa in en kamera på amnesia i 48 timmar och köra en ibiza weekend? Det e ju sånt folk vill se.. |
är det verkligen det som "folk" vill se? är inte "vi" egentligen i minoritet? |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by reveal
är det verkligen det som "folk" vill se? är inte "vi" egentligen i minoritet? |
E vi det? Har svårt o förstå varför man vill se nån värdelös vj typ den där blonda svenska bitchen stå o intervjua nån svensk artist på svengelska.. (Mtv nordic måste va det sämsta nånsin) Det kan ju bara va för att det inte finns nått bättre.. Jag menar vem tittar på grind och tycker det e bra? Ändå har det funnits typ jämt...på en klubb kan ju folk dansa iaf.. så varför e det så här...det kan inte bara vara vi som gillar trance som lider.. |
|
|
| reveal |
jo, faktum är ju att "alla" säger att mtv är dåligt, så jag undrar hur det kan vara så framgångsrikt...
dessutom är dom ju skitbra på engelska, så det där med svengelska håller jag inte med om :) |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by reveal
dessutom är dom ju skitbra på engelska, så det där med svengelska håller jag inte med om :) |
Det va första gången du va ironisk lr? Vi kanske skulle ta o sluta med ironi...för o undvika missförstånd och så menar jag:) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|