return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Varför alltid fel mixar?

Ravesquad
quote:
Originally posted by reveal
det finns kvar, såg att det var igår, men jag kollad einte så noggrannt

jag såg lite och det e sämre än z-tvs som också e dåligt.. på gamla goda simones tid var det ju lite underground iaf.. igår va nog sash equador mest underground..
x-dream
quote:
Originally posted by Ravesquad

jag såg lite och det e sämre än z-tvs som också e dåligt.. på gamla goda simones tid var det ju lite underground iaf.. igår va nog sash equador mest underground..

Okej har det blivit så dåligt....Var bättre förr när Simone var med...Hon är ju så snygg....

Har ett gammalt video band från love parade 96 som är från mtv...Simone höll i det...Då var musiken mycket bättre...
Ravesquad
quote:
Originally posted by x-dream

Okej har det blivit så dåligt....Var bättre förr när Simone var med...Hon är ju så snygg....

Har ett gammalt video band från love parade 96 som är från mtv...Simone höll i det...Då var musiken mycket bättre...

Coolt va hon me där... aldrig att mtv skulle bry sig om loveparade idag som bara är europas största musikevenemang..

Va blev det av Simone? Hennes låt va skön let this feeling....finns det nå sköna mixar på den?
x-dream
quote:

Coolt va hon me där... aldrig att mtv skulle bry sig om loveparade idag som bara är europas största musikevenemang..

Va blev det av Simone? Hennes låt va skön let this feeling....finns det nå sköna mixar på den?

Det var love parade weekend....Så då filma dom lite från det i tre timmar....Fast det var ju inte så mycket...Dom slängde in lite låtar i mellanåt.....Så vissa dom lite....

Vet inte om det finns det....
reveal
quote:

var det VJn som var på mtv för några år sedan, för isf vet jag vem det är... men hade hon en låt eller?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden