|
|
| Jeremy H |
Nån som hunnit se "FF7: Advent Children" än?
Tänkte försöka se den till helgen om jag får en stund över :) |
|
|
| P4z! |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Nån som hunnit se "FF7: Advent Children" än?
Tänkte försöka se den till helgen om jag får en stund över :) |
Jepp jag har sett den! Den är nästan gjord enbart för FFVII fans, så folk som inte har lirat det spelet kommer nog inte förstå så mycket av historien, då den utspelar sig 2 år efter själva spelet.
Historien var väl lite tunn (jämfört mot spelet), fast mer intensiva animerade scener har man nog aldrig sett i en annan film än denna :) Helt klart sevärd dock. |
|
|
| dbl |
kollade på mio min mio för några dagarsen. inte sett den sen jag va liten... men kom fasiken inte ihåg att den va dubbad.. fick värsta chocken när jag såg att Christian Bale och Christopher lee va med.. hehe
men fortfarande en grym rulle.... fast e ju så löjligt i slutet när kato får tag på mios svärd och börjar babbla om hur det är det farligaste svärdet han har hållt i och att det bara kan döda ondska.. :p |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by dbl
kollade på mio min mio för några dagarsen. inte sett den sen jag va liten... men kom fasiken inte ihåg att den va dubbad.. fick värsta chocken när jag såg att Christian Bale och Christopher lee va med.. hehe
men fortfarande en grym rulle.... fast e ju så löjligt i slutet när kato får tag på mios svärd och börjar babbla om hur det är det farligaste svärdet han har hållt i och att det bara kan döda ondska.. :p |
:eek: Är det så? Haha, va coolt. |
|
|
| Braxen |
| Ärligt, hur kan ni tycka att Sin City är kass ?! :conf: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|