|
|
| lonne |
| quote: | Originally posted by RebeL9
jag gillar skumma och udda filmer och har sett mycket mer udda filmer än Mulholland Drive men som däremot varit bra. |
Lynch är expert, när det gäller mind- kategori, även om hans tidigare prylar som twin peaks och lost highway är dom som ligger mig varmast om hjärtat.
I går var jag och såg Moddyssons nya: Ett hål i mitt hjärta.
En hyfsat kontroversiell film med bra skådisar, som ändå inte når hela vägen fram. Någon annan som sett den?
Mina vhs/dvd favoriter atm är.
lost in translation
starsky & hutch
monster
Solong. |
|
|
| GyLLe |
| quote: | Originally posted by lonne
Mina vhs/dvd favoriter atm är.
lost in translation
starsky & hutch
monster |
Jag måste faktiskt säga att lost in translation inte var så jä*la bra som dom säger att den är... fan d var ju bara en massa dötid å ingenting händer med massa disskussioner som inte ledde nånstans.. usch
starsky & hutch däremot var rolig å ball.. var ett tag sen jag såg den.. men bäst var nog när dom går undercover :) HAHA |
|
|
| hustler |
C´mon do it, do it!
:crazy: |
|
|
| nils |
'så som i himmelen' = värd att ses
och lost in translation är bäst! :cool: |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by nils
'så som i himmelen' = värd att ses
och lost in translation är bäst! :cool: |
haha varje gång någon snackar om "så som i himmlen" så tycker jag att dm säger "sås i himmlen" så nu kan jag inte änns läsa det utan att garva :p
Min gammla lärare sjunger i den facktiskt! Intressant o veta va? :p
Värkar som om jag missat nått jätte stort, va fan handlar Butterfly Effect om?
Jag har hört namnet några gånger men annars så har jag inte hört nått om den... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|