|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by dbl
checkade dodgeball igår... såååååååååååå dålig så den nästan e lite bra ibland.. hehe
men e alldeles för likt dodgeball avsnittet i southpark ibland |
Håller med, hade stora förväntningar på den filmen :(
Ben Stiller brukar göra bra roller man i denna tycker jag han sög!
Enda roliga som jag kommer ihåg är när coachen i rullstol kastar skiftnycklar å grejjer :) |
|
|
| tobo99 |
| quote: | Originally posted by RebeL9
tyckte Mulholland Drive var en av de sämsta filmerna jag sett på länge. Man flummar till den så mycket att den bara känns skrattretande dålig =) |
Mulholland Dr. är ju mästerlig! Ju fler gånger man ser filmen desto mer upptäcker man, det är ganska vanligt att folk bara dissar Lynchs filmer som bara massa flum utan sammanhang men det finns så grymt många djupare meningar och kopplingar i hans filmer. |
|
|
| nils |
| quote: | Originally posted by tobo99
Mulholland Dr. är ju mästerlig! Ju fler gånger man ser filmen desto mer upptäcker man, det är ganska vanligt att folk bara dissar Lynchs filmer som bara massa flum utan sammanhang men det finns så grymt många djupare meningar och kopplingar i hans filmer. |
word!
:cool: |
|
|
| RebeL9 |
| jag gillar skumma och udda filmer och har sett mycket mer udda filmer än Mulholland Drive men som däremot varit bra. |
|
|
| mize |
DAREY, Matt presents LI KWAN: Point Zero 2004 part 1 och 2,
och AIRWAVE - Boredom |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|