|
|
| mjz |
dawn of the dead är minst lika bra som orginalet tycker jag, precis så här ska bra film va, satt mest och njöt hela tiden... också skönt att dom inte behöver förklara fenomenet, som dom tex gjorde med godzilla, verkar annars vara nån regel i filmbranschen att aldrig lämna nånting till fantasin... :whip:
spiderman2 var en positiv överraskning också, genomgående bra historia, och ett par riktigt snygga scener, bättre än ettan faktiskt... :) |
|
|
| jofawe |
jag såg Elf och Shrek 2 nyss :)
de är jääävligt roliga =) |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by Virus
90-talsfilm om svenska kriminella ungdommar som är en riktig klassiker: Sökarna. Tror dock att den kan vara svår att hitta, framförallt på dvd. |
bor du i skåpet eller? ;)
har sett sökarna som svcd på några hubbar... borde ju vara hyfsat att kolla på iaf...
när vi ändå är inne på gamla svenska ungdomsfilmer finns ju också nattbuss807, men den finns nog inte heller på dvd tror jag...
Elf har jag faktiskt inte sett, får väl ta och göra det, shrek2 är rolig men inte alls lika bra som ettan som var helt underbar... :) |
|
|
| ShyTrance |
| har nån av er sett komedin 'White Chicks' ? den va rolig tycker jag :D sevärd film... en annan sevär film är spielbergs nya ' The Terminal' med tom hanks i huvudrollen :) |
|
|
| Proximus |
shrek 2 var riktigt bra.
sen tyckte jag om the girl next door riktigt mycket, cool film! sen att elisha cuthbert är med gör inte saken sämre ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|