|
Far from the maddening crowds 29 kr på Bengans
|
View this Thread in Original format
| DJ Cinos |
Behövs det några fler ord? Jag och vissa andra har redan beställt (och fått) denna klassiker. Kommer säkert att ta slut SNART då den inte längre trycks, så skynda på! :)
www.bengans.se |
|
|
| n0bben |
fan ta dig om du fick kopian jag skulle fått :) :(
helt sjukt att de faktiskt HADE den, så att det inte bara var nåt fel i lagerstatusen.. det trodde jag faktiskt inte :happy2: |
|
|
| DJ Cinos |
| quote: | Originally posted by n0bben
fan ta dig om du fick kopian jag skulle fått :) :(
helt sjukt att de faktiskt HADE den, så att det inte bara var nåt fel i lagerstatusen.. det trodde jag faktiskt inte :happy2: |
:D
Dom har ingen aning om hur mycket dom skulle fått för den... säljs för över 30 PUND på ebay. :stongue: Men att jag fick skivan för dig som beställde flera veckor tidigare är faktiskt skumt. |
|
|
| CJ InterCity |
| Tack för tipset! jag har den redan men beställde ett ex till... man vet aldrig :p |
|
|
| lacksesepsotygh |
| bengans är dock den mest uselt sorterade onlinebutiken någonsin. tar tog mer än två månader för min beställning, och till slut fick jag bara en skiva.. ska dock försöka beställa 5 exemplar av chicane-skivan |
|
|
| DJ Cinos |
| Elakt. Själv lät jag bli att beställa flera kopior just för att folk som inte har den skulle kunna få tag på den. :( |
|
|
| staz |
5 eX, business goin down in the hood !
vill du tjäna deg kan du ju alltid sälja knark annars. eller spela online poker. |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by DJ Cinos
Elakt. Själv lät jag bli att beställa flera kopior just för att folk som inte har den skulle kunna få tag på den. :( |
samma här... men så är jag förmodligen den mest naiva stollen här omkring :toothless
ett ex var jag i af tvungen att skaffa! :) |
|
|
| X-scream |
| helt galet, många onlinebutiker kan ligga o lura på helt sjukt ovanliga/obskyra releaser.. :) |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by X-scream
helt galet, många onlinebutiker kan ligga o lura på helt sjukt ovanliga/obskyra releaser.. :) |
Mjo och det borde väl gälla typ små random-butiker som säjer skivor också |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by n0bben
fick min idag =D =D =D =D =D |
jag härde nånstans att bengans tar god tid på sig... men det verkar ju inte stämma :) |
|
|
|
|