return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Far from the maddening crowds 29 kr på Bengans
View this Thread in Original format
DJ Cinos
Behövs det några fler ord? Jag och vissa andra har redan beställt (och fått) denna klassiker. Kommer säkert att ta slut SNART då den inte längre trycks, så skynda på! :)

www.bengans.se
n0bben
fan ta dig om du fick kopian jag skulle fått :) :(

helt sjukt att de faktiskt HADE den, så att det inte bara var nåt fel i lagerstatusen.. det trodde jag faktiskt inte :happy2:
DJ Cinos
quote:
Originally posted by n0bben
fan ta dig om du fick kopian jag skulle fått :) :(

helt sjukt att de faktiskt HADE den, så att det inte bara var nåt fel i lagerstatusen.. det trodde jag faktiskt inte :happy2:

:D

Dom har ingen aning om hur mycket dom skulle fått för den... säljs för över 30 PUND på ebay. :stongue: Men att jag fick skivan för dig som beställde flera veckor tidigare är faktiskt skumt.
CJ InterCity
Tack för tipset! jag har den redan men beställde ett ex till... man vet aldrig :p
lacksesepsotygh
bengans är dock den mest uselt sorterade onlinebutiken någonsin. tar tog mer än två månader för min beställning, och till slut fick jag bara en skiva.. ska dock försöka beställa 5 exemplar av chicane-skivan
DJ Cinos
Elakt. Själv lät jag bli att beställa flera kopior just för att folk som inte har den skulle kunna få tag på den. :(
staz
5 eX, business goin down in the hood !
vill du tjäna deg kan du ju alltid sälja knark annars. eller spela online poker.
CJ InterCity
quote:
Originally posted by DJ Cinos
Elakt. Själv lät jag bli att beställa flera kopior just för att folk som inte har den skulle kunna få tag på den. :(

samma här... men så är jag förmodligen den mest naiva stollen här omkring :toothless

ett ex var jag i af tvungen att skaffa! :)
X-scream
helt galet, många onlinebutiker kan ligga o lura på helt sjukt ovanliga/obskyra releaser.. :)
mr_fisken
quote:
Originally posted by X-scream
helt galet, många onlinebutiker kan ligga o lura på helt sjukt ovanliga/obskyra releaser.. :)

Mjo och det borde väl gälla typ små random-butiker som säjer skivor också

CJ InterCity
quote:
Originally posted by n0bben
fick min idag =D =D =D =D =D

jag härde nånstans att bengans tar god tid på sig... men det verkar ju inte stämma :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement