return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
McHärmapor!

mindshooter
Idag fick jag mig allt ett gott skratt när jag läste tidningen....
Som ni säkert vet så har McDonalds en kampanj där man säljer hamburgare till helt "flippade" :eyes: priser! 6 kr kostar dom varje tisdag och torsdag endast...alla har ävl sett eller hört detta.....
Idag när jag satt och läste aftonbladet på väg till jobbet så såg jag en annons från våra konkurenter "MaX" hamburgekedjan.
Ungefär så här stod det:

Extraerbjudande på MaX just nu!

Hamburgare av äkta svenskt kött!

----Bild på hamburgare-----

Endast 6 kr på tisdagar och torsdagar!
Extraerbjudande just nu!

Våra hamburgare är 11% STÖRRE än alla andra hamburgare som kostar
6 kr!

^^^^ HAHAHAHAHA......vilka hamburgare kan dom då ha syftat på?
Vi tyckte detta var jävligt roligt på donken iaf....
[A|ienFactory]
Det är ju bara McDonalds som konkurrerar med dem. Finns ju inga andra kedjor, lol. Och det är bara de se säljer för 6 kr. Själv äter jag inte mycket hamburare, men jag åt på max i lördags. Inget utöver det vanliga, lite billigare kanske, men det var ju kampanjpris oxå. Ganska sjukt, de försöker på allvar konkurrera mot McDonalds. Här i Norrköping har de få förutsättningar för att lyckas, de ligger nästan 2 km från stan, bakom bussterminalen i mittten av ingenstans. Det finns varken gångväg eller cykelväg dit. Man kan bli dödad av att gå över alla jävla vägar för att komma dit.
reveal
det har bara hänt att mcd har konkurrerats ut på 2 ställen i världen... ett av dom var i umeå, utkonkurrerad av max...
mindshooter
quote:
Originally posted by [A|ienFactory]
Det är ju bara McDonalds som konkurrerar med dem. Finns ju inga andra kedjor, lol.

Precis...det är juh det som är så jävla kul..att dom försöker dölja det på något sätt......
Gaby
Tacka vet jag Tensta grillens 10 krs hamburgare... Dom e nice!!!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden