|
|
| Tim81 |
| Groot-Brittanie en de Scandinavische landen zullen ook niet snel voorstemmen... |
|
|
| DJ_Siesta |
volgens mij stemmen ook veel mensen "nee" omdat het kabinet WEER een grote poppenkast is geworden.............
Mijn vote gaat ook naar NEE zoals het nu lijkt, of ik moet een overtuigende betoog lezen ergens. maar daar ga ik niet vna uit |
|
|
| Raymond |
Tegen
Het is een grondwet van een paar 100 pagina's, nog nooit zo'n hoop bureaucratische ellende bij elkaar gezien! Draag alles maar af aan die zakkenvullers in Brussel, dan kunnen we nog meer het braafste jongetje van de klas zijn. |
|
|
| Chicane |
Tegen:
- Ik wil niet een provincie van Europa wonen.
- Nog meer regels en voorwaarden om aan te houden, we zien door de bomen het bos al niet meer.
- Verenigde Staten van Europa? no way... |
|
|
| BaRTeZ |
Ik stem tegen omdat Glennis Grace niet naar de finale mocht :o
:toothless
Eerlijk gezegd weet ik het nog niet, ik moet me er nog wat meer in verdiepen. Ik heb nu zoiets van lekker voor stemmen, al was het alleen maar om de debiele redenen waarom mensen nee stemmen. De angst dat Nederland minder te zeggen krijgt in Europa, so what? alsof we nu wel veel te zeggen hebben?
De verhalen hier dat we het meest betalen per inwoner vind ik ook onzinnig. Voelen jullie het zelf in de portemonnee of merken jullie er iets van? Nou ik denk het niet hoor. We hebben het helemaal zo slecht nog niet hiero en met die nieuwe grondwet zal t ook niet (veel) minder worden.
En als het dan minder wordt zetten we het landje gewoon onderwater en gaan we met zijn allen op de Antillen en in Suriname wonen :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|