return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
De Europese grondwet

Asperge
quote:
Originally posted by dj_spare
kan je nagaan hoe belangrijk onze mening wordt gevonden in Europa... dus waarom zouden wij voor moeten stemmen dan?

Dat is niet het punt, het gaat erom dat als 1 land hem verwerpt die grondwet min of meer de prullenbak in kan, toevallig heeft Frankrijk haar referendum eerst, stel wij hadden hem eerst gehad en we zouden hem verwerpen dan zou dat Franse referendum zinloos geweest zijn...
Remy D
quote:
Originally posted by Asperge
Dat is niet het punt, het gaat erom dat als 1 land hem verwerpt die grondwet min of meer de prullenbak in kan, toevallig heeft Frankrijk haar referendum eerst, stel wij hadden hem eerst gehad en we zouden hem verwerpen dan zou dat Franse referendum zinloos geweest zijn...

hahahaha ja hoor, wij hebben gewoon te weinig inwoners om mee te tellen.. oftewel wij zijn een schroothondje die lekker kunnen betalen om vervolgens lekker het geld naar grote landen als Spanje en Frankrijk te schuiven.. Wij betalen als land 5 miljard euro per jaar, dat is iets van 188 euro per inwoner (wat ook nog is het meeste is van Europa) en krijgen maar 2 miljard aan subsidie terug... Overige 3 miljard gaat naar grote landen!! En stem je voor dan word het er echt niet beter op hier...

TEGEN!!!!!!
@win
Ik moet zeggen dat ik echt een grote hekel heb aan dit kabinet, met geen enkel zinning argument verdedigen ze dit document dat werkelijk waar al het andere wat ooit op papier is gezet degradeerd tot inferieur pleeblaadje. De Grondwet is geen zegen, maar een roeping. Laat die Balkenflupse kappen met z'n campagne en Bos het recht in handen geven. Hij steunt de grondwet tenminste met normale argumenten en haalt geen onzinnige zaken als de Holocaust erbij.

En waar ik me ook zo aan erger zijn mensen die tegenstemmen vanwege het feit dat ze het met het beleid van Balkende onees zijn en vanwege de euro. Wil iemand die mensen met het IQ van een met stront doordrenkte pleerol even de EU uitwerken?? Dit heeft er werkelijk in godsnaam geen kut mee te maken!

Zo dat lucht op! :p

Ow, ik stem dus voor... :rolleyes:
yahoo
Persoonlijk denk ik dat de veranderingen waar deze grondwet over gaat er toch wel komen... De grondwet is alleen een manier om het in goede banen te begeleiden.

Eén Europa komt er toch wel, dus als we het dan doen, laten we het dan ook goed doen, anders komt er alleen maar chaos en nog meer van het gewoonlijke Europese gekibbel...

Heel zeker ben ik nog niet dat ik vóór ga stemmen... Nog ff wat sitetjes checken, voordat het zover is...
HiGH_NrG
Kreeg die geweldige folder vandaag in de bus, met allemaal redenen om te stemmen. Ik vind het maar 'stemmingmakerij', ze praten er alleen maar positief over en er zijn ook zat negatieve aspecten die niet belicht worden in die folder...

Kabinet... :whip:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland