|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by sndh
Bram, open je ogen eens! Het Ja-kamp heeft 3,5 miljoen extra BELASTINGGELD gekregen om spotjes en andere vormen van propaganda extra te kunnen doen. Deze spotjes hebben nog al eens de vorm "Stem ja, want als je nee stemt, dan gaat het licht uit."
Misschien kijk ik de verkeerde programma's hoor, maar als ik Kok of Balkie in Nova zie, in 'gesprek' met Polak of Witteman, hoor ik geen enkel tegengeluid...
Laten we wel wezen, er zijn nogal wat politieke figuren nu actief om hun hachje te redden, al dan niet voor Europa. |
Daar heb je gelijk in. Maar is dat meteen je reinste propaganda?
Je kan je eigen mening toch vormen? Ik denk overigens dat die 'propaganda' (wat betekent: systematische werkzaamheid om aanhangers te winnen voor zekere principes). Maar waarom is dat alleen voor? Sorry, maar ik zie ook echt wel dingen tegen.
Verplaats je overigens ook eens in de positie van de politiek/het rijk. Je moet natuurlijk wel strijden, en daarom is dat geld nodig.
En wat zouden ze anders moeten doen btw, totaal geen campagne voeren?
Ik geef je deels wel gelijk hoor, 3,5 miljoen is wat geld, maar als je kijk hoeveel geld er aan andere dingen opgaat. Zoveel is het dan ook weer niet.
Maar ik bedoel: zou je echt NEE stemmen, alleen maar omdat er juist veel 'ja' programma's en spotjes op de radio zijn? Dat is nog een slechtere reden dan 'de euro' of ' turkije'. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Ik ben blij dat men na WOII het besluit heeft genomen een Unie in te stellen om toekomstige narigheid te voorkomen. Daarnaast heeft de Unie ons in de loop der jaren heel veel welvaart en voorspoed gebracht waar we nu de vruchten van plukken en ik vind dat dat nog verder uitgebouwd moet worden. |
Beter had ik het niet kunnen verwoordden.
Zeer goede reden(en) om voor te stemmen. |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik geef je deels wel gelijk hoor, 3,5 miljoen is wat geld, maar als je kijk hoeveel geld er aan andere dingen opgaat. Zoveel is het dan ook weer niet. |
Inderdaad, ongelooflijk veel mensen struikelen ineens over 3,5 miljoen euro terwijl dat peanuts is op de begroting. Alsof we daar iets van merken. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Inderdaad, ongelooflijk veel mensen struikelen ineens over 3,5 miljoen euro terwijl dat peanuts is op de begroting. Alsof we daar iets van merken. |
Je moest eens weten wat het project kost waar ik nu werk, dan is die 3,5 miljoen echt he le maal niets. :cool: |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Wat een gelul allemaal JP, je blijft echt totaaaaaaaal uit je nek kletsen. |
Het geeft niet hoor, veel mensen raken geindoctrineerd door de gladde praatjes van die leugenaars op het Binnenhof |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|