return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
De Europese grondwet

SnuggLe
quote:
Originally posted by jp
Ik heb het over reklamespotjes op radio en tv, niet over de heren politici die hun mening verkondigen.

Radio: Joop stemt ja, wat doe u? Harry stemt ja, wat doet u?
TV: Op straat: 5x ja-stemmer in beeld en dan 3x nee-stemmer

Ik maak geen gebruik van drogredenen. 'Europa' gaat veel te snel, weg met die grondwet :o

Wat een gelul. Dan kijk je de verkeerde televisieprogramma's/luister je naar de verkeerde radio/lees je de verkeerde dingen.

Elsevier is tegen (geen propaganda?), op tv wordt er zat aandacht besteedt aan 'Nee' (Wilders krijgt zendtijd, Eurodusnie krijgt zendtijd waarbij Eurodusnie zelfs een subsidie van de overheid heeft), en op de radio heb ik genoeg debatten gehoord en zendtijd (waaronder zelfs 3FM en 538) die ook nee verkondigden.

Dus als je gewoon objectief kijkt en niet met de roze bril van "Alles met Ja is fout, en NEE is goed" dan klopt van wat je zegt geen snars.

Dat je er iets achterzoekt dat ze nu toevallig 3x een NEE-stemmer hebben op tv, en 5x een ja stemmer, dat zegt denk ik meer over jou wantrouwige karakter dan, dan over dat programma. Wat als de 1e 8 mensen die ze interviewden gewoon toevallig zo stemden? MOET je altijd gelijke aantallen hebben? Ga toch weg.
jp
Debatten zijn geen propaganda. Spotjes wel.

De grondwet komt er nu dus (voorlopig) niet. Kunnen ze 'm eindelijk eens leesbaar maken voor de 300 miljoen Europeanen die geen politicologie, rechten of economie gestudeerd hebben.
New Wave
Ik heb een stemwijzer gedaan en 48 % van mijn idealen komen overeen met de grondwet. Mara ik wete het al. Ik ga 'nee' stemmen.
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Wilders krijgt zendtijd

ja, maar naar die knuppel moeten w eniet luisteren want hij gata steeds vreemder worden. Nu moet iedreen opstappen als blijkt dat de mneerderheid 'nee' heeft gestemd. het heeft er niets me ete maken. het is totaal geen punt waraom het parlement moet vallen.
Dat soort dingen. Ook al die politici die vage uitspraken doen. Balkenende die voor lul zou staat (dat staat hij al met zijn rotkop). Bot die loopt te kutten. enzenzenz. Laat ze Europa eerst maar zo ontwikkelen dat de gedachtengang meer op 1 lijn komt te staan.
Nu hoorde je op het nieuws dat de verhouding euro/dollar koers ook weer slechter is geworden doordat frankrijk nee heeft gestemd.
Dat heeft uiteindelijk weer effect op de economie want alles wordt voor ons naar verhouding were duurder. (export, concurentie)
Want stel nu dat de grondwet er is en beslissingen effect hebben op de Euro.....dan hebben we helemaal geen stabiele munt. Het kan dus zo maar zijn dat we met zijn alle ten onder gaan aan d edruk van de euro. De een heeft een economie die stabieler is dan de andere. De landen met een onstabiele economie kunnen dus een negatief gevolg zijn voor de euro, dus onze economie. (en het gata al zo goed. ughum)
magrec
ehehehe

ik heb net ff een stemwijzer ingevuld 2 zelfs.

www.referendumwijze.nl (van eurodusnie) en één van www.referendumwijzer.nl.

Heel toevallig scoor ik bij eurodusnie een score van 65% tegen de grondwet en bij de andere wijzer een score van 60% voor de grondwet.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland