return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
De Europese grondwet

TranceZoner
quote:
Originally posted by Massive84
\o/

Rot op met die onzin wet. Geef lekker 1 persoon de macht over 1 heel continent, nee dat is slim :rolleyes:

Zo zit het natuurlijk ook weer niet vriend.
Massive84
quote:
Originally posted by TranceZoner
Zo zit het natuurlijk ook weer niet vriend.

ja en de euro zou niks duurder maken toch?
SnuggLe
quote:
Originally posted by Massive84
ja en de euro zou niks duurder maken toch?

Goh, weer iemand die niet weet waar hij over stemt.

ja en een nee voor de grondwet maakt de euro zeker goedkoper?
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by SnuggLe
Goh, weer iemand die niet weet waar hij over stemt.

en jij gaat mij vertellen dat jij die hele grondwet hebt gelezen :haha: :haha: :haha: , vertel ons dan maar eens waar het over gaat..

of geloof je soms de politici :rolleyes:
SnuggLe
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
en jij gaat mij vertellen dat jij die hele grondwet hebt gelezen :haha: :haha: :haha: , vertel ons dan maar eens waar het over gaat..

of geloof je soms de politici :rolleyes:

1) lees de hele thread eens door voordat je weer met je kort door de bocht antwoorden komt

2) ik zeg helemaal niet dat ik hem helemaal gelezen heb, maar ik weet waar hij NIET over gaat en dat is NIET de euro en NIET Turkije bv

3) "Geloof je de politici"..... nee dat is een goed uitgangspunt van "Ik geloof politici bij voorbaat niet". Kijk, dat is de grondhouding van 60% van NL, en dat is juist zo kansloos. "Ik stem niet omdat ik politici niet vertrouw". En daarnaast vertrouwen ze de politie niet, de bakker op de hoek niet, de buren niet, en buitenlanders niet. Nee is standaard, ja moet je heel erg veel moeite voor doen.

Uit jou "Of geloof je soms de politici" spreekt wel veel, en bevestigt voor mij weer helemaal het beeld van je Siesta.

Iedereen moet stemmen wat hij wil stemmen, je moet doen wat je niet laten kan. Maar als je niet weet waar je precies over stemt, of geen legitieme redenen hebt, stem dan niet. Ik weet ook nog niet eens 100% of ik ga stemmen, maar met de denkbeelden die ik heb, als ik de pro's en contra's tegen elkaar afstreep, dan stem ik JA.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland