return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 
[18-06-05] Infusion LIVE @ Exposure - OneFour - Den Haag

SnuggLe
Ja ja, nog een progressive draad.

De Exposure verhuist naar het centrum van Den Haag. Een zeer goede stap! In het verleden hadden ze in Scheveningen al James Holden, James Zabiela, Ozgur Can, Anthony Pappa, Chris Fortier en Satoshi Tommiie.... en nu gaan ze daar lekker mee verder!

18 juni 2005 - Exposure @ the OneFour

- Infusion
- Jordi Bouman
- ..to be announced..

Entree: 10 of 15 euro...
Time: 23:00 uur

De OneFour is de oude Jazzclub naast het Paard van Troje!
En dit is overigens maar het eerste feest dat Exposure hier zal gaan houden.. er staan volgensmij nog hele leuke grote namen voor de toekomst gepland :)

SnuggLe
Djeebie
Zeker weten beter dat ze nu in het centrum gaan zitten! Naar Scheveningen met het OV is niet echt relaxed. Geen idee of ik hier heen ga alleen.
tijs08
Vetjes hoor... betere locatie dan Club Fly.. dat blijft toch een beetje vage tent.

Is dit niet tegelijker tijd met Intiem met Remy? Ik ben er denk ik niet bij.. week erna tentamens :(
sndh
das geweldig nieuws, in scheveningen was niet te doen als je met t OV moest.... hoop dat ik erbij kan zijn!
SnuggLe
quote:
Originally posted by tijs08
Vetjes hoor... betere locatie dan Club Fly.. dat blijft toch een beetje vage tent.

Is dit niet tegelijker tijd met Intiem met Remy? Ik ben er denk ik niet bij.. week erna tentamens :(

Ja tegelijk. Weet dan nog niet naar welke van beiden ik heenga... Nog niets van Justin gehoord over Remy verder. Op zich wel jammer dat ze beiden op 1 dag vallen..concurrentie voor elkaar...maarja.

Ik ben of hierbij, of bij Remy.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland