return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 
[25-06-2005] Impulz Festival - Recreatiegebied, Bussloo

SnuggLe
quote:
Originally posted by magrec
Ja had beter kunnen blijven crashen in de buurt van bussloo. Beetje zwemmen nog enzo. Ik ging gisteravond naar zwolle en de bushalte aan de andere kant richting apeldoorn was gevuld met allemaal van die vaassense hardstylertjes enzo haha met hun oranjebroekies .

Haha, ik had zoiets in Utrecht. Of was er ook een of ander fout gabberfeest? Veel slonsdale op het perron.
Original
Feest was "wel leuk".. vond marco V wel een lekker setje neerzetten, veel vette nummers die ik nog nooit gehoord had. Verder waren Alter Ego, luke slater, Tima maas & paul van dyk ook wel ok. en aan het eind nog effe hakken & zagen op dano :D

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Heb me goed vermaakt maar was tijdje geleden dat ik op een feest was waar ook hardstyle gedraaid werd met bijbehorend publiek, de tering Impulz is echt een fout feest.

Inderdaad, maar opzich niet echt veel mensen met lonsdale gezien... wel met hardstyle op de zelfde manier geschreven als lonsdale op t-shirts. :haha:
Matthijs
Als ik de reacties zo lees heb ik geen spijt dat ik niet ben gegaan. Vooraf zat ik nog te twijfelen tussen Impulz en Tiësto @ Versuz, ben dus blij dat ik voor het laatste heb gekozen. :)
basd
Heeft iemand Ruskin nog gezien / gehoord? Zo ja, hoe was ie?
Partyhardy!
quote:
Originally posted by basd
Heeft iemand Ruskin nog gezien / gehoord? Zo ja, hoe was ie?

Ja heb hem grotendeels gehoord, vond hem zeker niet slecht, aantal lekkere climaxen in zijn set maar kan er verder geen gedetailleerd oordeel over geven :) Ook relaxt in deze tent was dat de dj booth lekker dichtbij het publiek stond

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland