|
14/8 - TomorrowLand - De Schorre, Boom
|
|
|
| Synthesia |
| Oh heb een paar mooie videokes gemaakt (hoop ik toch), zal die morgen eens uppen en posten :) |
|
|
| Litheon |
Eerst en vooral, ik heb me geammuseerd!!!!!!
-) Maar van het feest had ik eigelijk meer verwacht!
"een hondertal acts" zeggen ze op de site, heb ik eigelijk niet veel van gemerkt, uitgz. 2 kangoeroes, 3 fazanten (allee vogels) en die 2 reuzen en wrschl nog enkele ((((ik had ergens gelezen dat er midgets gingen zijn maar dat zal wrschl in mijn dromen zijn geweest, wie wilt er nu gene midget zien in een kabouterpak :p:d:d)))))
-) Ik vond ook dat de muziek soms veel te zacht stond, bv. in de blackhole hoorde je gewoon soms de muziek niet over de mensen
-) om half 11 begon sasha, ik wist dat ie hard ging spelen en dat het niet helemaal men ding ging zijn, dus ik dacht om 11 uur naar armin te gaan, maar in zo'n kleine tent zetten ze dan armin, ben er dus niet ingeraakt (geen zin om als haringen in een ton te zitten) :( :(, ik vond dat ze armin gerust op de mainstage konden zetten,
mja dan om 12:15 MIKE terug, mja, ik kreeg de ""vibe"" maar niet, misschien ligt het aan mij..., dus dan nog maar 20 minuten bij armin gezeten (zaleg) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Litheon
mja dan om 12:15 MIKE terug, mja, ik kreeg de ""vibe"" maar niet, misschien ligt het aan mij..., |
Lag vooral aan het slechte geluid tijdens zijn set denk ik. |
|
|
| cyberia |
al bij al was het een maft feestje!
zoals Gert zei,de muziek was wel lekker te pruimen.Jon o'bir:crazy: armin:crazy: ferry:crazy: (corsten,toch ietsje minder dan verwacht,ma de sfeer op de mainstage was toen ook nog ni van da) beta's:crazy: MIKE als aflsuiter:crazy:
Fred Baker en mojado waren ook wel top!T-quest ben ik ook effe langsgeweest,mooie tent die kozzmozz en ook wel lekkere set,het gedeelte da'k er was.Sasha heeft mij ook wel kunnen bekoren.
de minpunten,zie boven bij cresto:p foutjes die moeten herzien worden en eenmaal die zullen opgelost zijn,zal't wel dik in orde zijn.
overall: geslaagd en paar toffe beta's leren kennen:toocool:
ps:Estuera heb je nu silent waves gedraaid
:toothless sorry,kon't ni laten:p |
|
|
| IgnazZio |
| Ik ga eten, en dan zet ik de tracklists (van wat ik heb, en heb kunen ID'en) online in een frisse TL topic. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|