|
14/8 - TomorrowLand - De Schorre, Boom
|
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by djcresto
net naar essential mix van Jon 'o bir aant luisteren. Hij sluit af met musix - moments are forever. Dat mag hij straks ook doen!!!
voor de rest
oude oversized broek: check
oversized beta tshirt: check
dikke kousen: check
we kunnen bijna vetrekken.
Ik kom via de A12, is dat een probleem? Bij id&t raden ze iedereen aan langs E19 te gaan. Maar die omweg is toch iets te groot voor mij. |
elke combinatie van Antwerpen+Snelweg is een slechte keuze atm, neem de weg zoals je wil
One does not simply ride in to Antwerp! |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
elke combinatie van Antwerpen+Snelweg is een slechte keuze atm, neem de weg zoals je wil
One does not simply ride in to Antwerp! |
gelukkig kom ik nie langs Antwerpen. Kga maar op de A 12 in Willebroek of wat is dat ginder. |
|
|
| Bomar |
:D, ik rij dus ook elke keer verkeerd in antwerpen
kheb er zin in, heb me wel overslapen van gisteren marktrock in Leuven :( , maar 12u is toch mss wa te lang om daar te staan
amuseert ullie en tot straks mss
slu |
|
|
| djcresto |
van kmi site:
Voorspellingen voor de volgende uren :
Wisselvallig weer met soms nog enkele buien vooral dan in het zuidoosten. Geleidelijk meer opklaringen. Het blijft vrij fris. De wind draait geleidelijk overal naar westnoordwest.
Volgend bericht : omstreeks 13.00u. |
|
|
| cyberia |
| whooooot, we hebben er zin in,zonneke schijnt hier en een paar wolkjes dat rondfladderen,van mijn part mag het de hele dag zo blijven,see y'all beta's:toothless |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|