|
|
| Jantjeuh |
Balance 007 is een heel vet album imo :) Denk dat het simpelweg niet helemaal je ding is ;)
Platen als Error Error - It Hits My Hair (Falling Deep), Agoria - Klub, Slam - This World (Wighnomy Dub), D. Diggler - Raetselrausch, Chk-Chk-Chk - Hello? Is This Thing On? - (40oz Re-edit) etc mogen er echt wel wezen :) En da's alleen nog maar CD 1.
Maar goed, denk dat jij meer van de 'melodische' prog bent.. ik kan minimal techno/electrohouse/etc. ook goed waarderen :) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Jantjeuh
Balance 007 is een heel vet album imo :) Denk dat het simpelweg niet helemaal je ding is ;)
...
Maar goed, denk dat jij meer van de 'melodische' prog bent.. ik kan minimal techno/electrohouse/etc. ook goed waarderen :) |
Nee, helemaal niet mijn ding eerder! :p
Ik ben meer van de melodieen ja, maar sommige Electro vind ik ook super! Minimal Techno echter niet, al die bliepjes.. vind de kant die Holden nu op gaat dus ook niet veel aan...
Het zal best een kwalitatief goed album zijn voor de liefhebber.. maar ik zou het nooit opzetten! Dan liever een setje van hem van vorig jaar :)
Wilde Fortier altijd nog eens zien, maar die is nu toch echt van mijn lijstje afgeschrapt! :rolleyes: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by tijs08
Nee, helemaal niet mijn ding eerder! :p
Ik ben meer van de melodieen ja, maar sommige Electro vind ik ook super! Minimal Techno echter niet, al die bliepjes.. vind de kant die Holden nu op gaat dus ook niet veel aan...
Het zal best een kwalitatief goed album zijn voor de liefhebber.. maar ik zou het nooit opzetten! Dan liever een setje van hem van vorig jaar :)
Wilde Fortier altijd nog eens zien, maar die is nu toch echt van mijn lijstje afgeschrapt! :rolleyes: |
Dan had je Howells vrijdag in de Panama ook niets gevonden... |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by tijs08
Ik geef toch mijn eigen mening en zeg dus ook dat IK hem bagger vind, niet dat hij bagger is!?
Maar ik verklaarde mezelf ook he... Vorig jaar draaide Fortier helemaal in mijn straatje... en nu totaal niet meer... das dus wel bagger! :p |
Jaja.. dat weet ik ook wel en zo bedoelde ik 't ook niet, sorry! :p
Ik vind 'm vet iig! :D Is hij nou al volledig uit? Ik heb alleen de 2CD promo gehoord maar de 3CD versie zou toch wel moeten verschijnen binnenkort? Ik ga 'm wel kopen denk ik :) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Dan had je Howells vrijdag in de Panama ook niets gevonden... |
Precies de reden waarom ik er niet was :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|