|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Volgens mij bedoelt hij niet Miami maar Orlando.
Involved Events pres. Sasha - Live in Orlando, FL (18.02.2005) [Broadcast 08.04.2005]
Part One
|
thnx! |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Digweed draait toch op 25 mei in Duitsland. =>
25.05.05
Sound of the Sun
Uk House, Progressive
Dj: John Digweed
Butan Club, Wuppertal.
|
Wat een club en avond zeg! Subliem! :cool: Diggers rockt de place!
Eerst gigantisch fout gereden omdat Wuppertal echt ruk aangegeven stond. Uiteindelijk na lang zoeken aangekomen daar en toen lopend op zoek naar die club. Typisch Duitsland: helemaal afgelegen moet je een straatje in en toen stonden we ineens voor de ingang! De Butan club ligt pal naast een vergelijkbare silo als de westergas alleen is de club er nu niet in maar ernaast. Helemaal niet druk bij de ingang want we hadden kaarten gereserveerd maar dat was dus niet nodig geweest.
Eerst had je een soort buitenpleintje met beschilderd muren en toen een draaideur door en kwam je in de eerste zaal. Zag er kick ondergronds uit. Toen doorlopen naar de hoofdzaal welke er ook super mooi uitzag! Ala Nexus stijl met heel veel vage fluorisrende "toeters" aan het plafond. Deze zaal was daardoor erg licht maar zag er zeer vet uit met mooie dj booth :)
Toen even verder kijken daar, er waren overal kleine ruimtes waar muziek gedraaid werd. Onderin een room 4 waar hooguit 60 man in kunnen, dik hard geluid. En bovenin weer een ander room met ook weer vette sounds :toocool:
Maar goed snel weer terug naar de main zaal waar Digweed net na 2-en plaats nam achter de draaitafels! in het begin draaide hij een aantal rustige platen maar al snel wat diepere en stevigere.
| quote: | Originally posted by magrec
Dj hell ft. billy ray martin - a-je regrette (superpitcher mix)
Mega geile plaat, met die bassline en zang van billy ray martin :cool: |
Die draaide hij ook nog! :cool: en toen vanaf een uur of 4 begon hij echt hélemaal los te komen! Geniale platen en knallen maar! :eyes: Wat draaide hij vet, 1 van de betere sets die ik ooit van hem gehoord heb :) Het mooiste van alles was nog dat we gewoon vet ruimte hadden op de dansvloer! Het was goed gevuld maar niet té, gewoon perfect dus!
Rond half 6 gegaan want ik had om half 10 alweer les in Breda,hehe maar we hoorden dat die club nog tot 10 uur!! door ging en Digweed zou tot half 9 draaien! wat een tijden daar in Duitsland! :crazy: Volgens mij waren we ook de enige Nederlanders daar, heb er verder geen gesproken of zijn die vrienden van jou nog gegaan Harmen? :)
In ieder geval dus een super avond en club, die zeker de moeite waard is! Binnenkort komt Anthony Pappa er draaien, heb de flyer niet bij de hand hier dus weet niet precies wanneer maar dat is zeker iets om in het achterhoofd te houden! :tongue3 |
|
|
| TranceFool |
haha vet!
je had dus nog niet genoeg gefeest na het weekendje Londen :p |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by TranceFool
haha vet!
je had dus nog niet genoeg gefeest na het weekendje Londen :p |
haha ik heb nooit genoeg gefeest! ;) Morgen naar Jimmy van M! :cool: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|