return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
[13-08-2005] FFWD Heineken Dance Parade - Rotterdam

tijs08
quote:
Originally posted by MaGiK54
Ligt het nou aan mij of worden de kaartjes van het eindfeest nou ook elk jaar duurder (vergeleken met andere feesten natuurlijk nog steeds erg goedkoop) ???

ligt aan jou! :rolleyes:

FFWD Dance Festival 2004

zaterdag 14 augustus 2004
16:00 - 23:00
Rotterdam

Prijzen
Voorverkoop: € 22 ,50
Deurverkoop: € 22 ,50

en dat was exclusief fee dus uiteindelijk 25 Euries!! :(
dj_spare
Ik ga ook wel weer even kijken op de FFWD, ben al 3 jaar geweest nu, het eerst jaar (2002) was t gaafste, toen was het eindfeest ook nog gratis :p

Vorig jaar vond ik het wat minder, beetje met zo'n vissershoedje achter MdH aan gestuitert en daarna naar de afterparty op de Ocean Diva geweest wat wel weer leuk was. Ben benieuwd wat het dit jaar gaat worden...
M_Peror
't Zou m'n vijfde FFWD worden (2000, 2002, 2003 en 2004) en alle jaren was 't tot nu toe erg leuk. Toch weet ik het nog niet zeker, ik wacht ook nog even nadere info over het Solar Weekend van Extrema af.
SnuggLe
Ik ben er ook wel bij. Een vriend van me heeft een supergroot appartement aan de Witte de Withstraat :D Dus dat is echt super als uitvalsbasis: lekker in het balkon hangen.

Vorig jaar een hele tijd op de truck van Gielen gestaan (:D) en daarna op de ID&T truck. Dat was wel vet.

Eindfeest was mwoah, door een overload aan hardstylers.
Even kijken of ik het eindfeest dit jaar meepak. Heb er toen btw wel vette pictures geschoten, je kan bij de FFWD altijd supermooie foto's maken:

Cellec
hier ben k uiteraard weer bij :) altijd vet feestje en eens ff kijken wat menno en onze vrienden te bieden hebben op hun truck!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland