return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 
[13-08-2005] FFWD Heineken Dance Parade - Rotterdam

M_Peror
Naar mijn (persoonlijke) ervaring -- en ik zeg het er gelijk bij, ik heb de ballen verstand van geluidsinstallaties -- viel het met het totale volume eigenlijk best mee bij jullie truck. Vooral als ik er naast liep was het geluid prima. Alleen met name achter de truck had ik het idee dat er te weinig bass in zat. Alsof alle lage tonen naar opzij waren gericht en naar achteren alleen hoge tonen. Hierdoor klonk de muziek wat iel.

Ik zit er misschien helemaal naast, maar zo kwam het op mij over :)

Misschien dat je als je luidsprekers wat anders opstelt (meer bas naar achteren), dat je niet eens zo veel extra nodig hebt.
Aan de andere kant, als je volgend jaar toch een sterker aggregaat hebt.... profiteer ervan zou ik zeggen :D
LeonB
over het licht hebben jullie helemaal gelijk, vandaar dat daar ook het meest op gekort is. Basskasten stonden ook idd zijwaarts gericht, nemen we volgend jaar ook mee.

En volgend jaar gaat dat 100 KWh aggregaat mee dus dan wordt t echt knallen ;)
Roger
quote:
Originally posted by Loraine
Maar hoe dan ook: petje af voor Leon en Menno !:eyespop:

idd dit wil ik ook even benadrukken:) het geluid zat wat mij betreft goed! hoe hard moet het volgend jaar wel niet gaan dan:nervous: :D
Loraine
quote:
Originally posted by Roger
hoe hard moet het volgend jaar wel niet gaan dan:nervous: :D

:eyes: :eyes: :eek: :eek: Dan flikkert de draaitafel ZEKER van de truuk !! Dus die dan ook maar ff flink goed vast gespen aan de opbouw :stongue:
Roger
heheeh owja daar kan je ook nog even op besparen:D hoe die dingen er aan het eind van de dag bij lagen:stongue:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland