return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 
[13-08-2005] FFWD Heineken Dance Parade - Rotterdam

mdk

:eyes: :haha: :D
M_Peror
Zoooo dat was weer lekker! De parade was geweldig, perfect weertje :cool: voor een feestje als dit! Super fun gehad bij onder meer de truck van Dazzle, Intuition/Asta natuurlijk :D (op dat moment Leon aan het draaien samen met Passiva) en die van Ferry, al viel daar idd de muziek net uit :(
Dwars door de wat vervelende crowd bij B2S :rolleyes: heen moeten wurmen om een hapje te gaan eten en toen nog een keertje terug om achter Michel de Hey aan de stuiteren. Engeltje toen naar huis, wij nog ff naar het eindfeest. Dat viel een beetje tegen... Ferry en Sander draaiden erg lekkere sets (al vind ik dat washing machine dinges een k*tnummer) maar sfeer was er niet. De inmiddels naar beneden komende druilerige miezerregen gaf dat goed aan. Toen Michel de Hey begon zijn we onder het genot van een broodje unox begonnen aan de wandeling terug naar de auto om naar de Den Haag te tuffen.

We waren erg vroeg binnen maar dat was niet erg, want daar was het ook errug goed toeven! (Rogier, Esther, waar waren jullie nou?) Doodzonde dat het nog zo rustig was tijdens de set van Perry want hij draaide erg lekker, Leon Bolier evenzo -- het werd (terecht!) al flink drukker -- en sodeju wat een vette set van Menno! De lasers gingen aan en alle remmen los en idd dat nieuwe soundsystem in de Asta is fijn spul. Helaas begaven de benen van m'n partymaat Rob, die al geblesseerd aan de dag begonnen, het op dat moment helemaal en zijn we toch maar aan de homejourney begonnen. Maar het was een waardige afsluiting van een topdag.

Ik hoop dat de Intuition partypeople nog een beetje hebben geslapen na die truckload rode stier? :D
LeonB
ik heb iig ook een top dag gehad :) op de truck en op de after in de Asta.
die rooie stier doet je idd de das om, had er een aantal gehad vrijdag tijdens de truck opbouw, maar een paar uurtjes slapen voordat FFWD los zou barsten zat er niet echt in, vandaar dat ik vrij brak aan de dag begon. Maar, toen de muziek aanging was de vermoeidheid in één klap weg :) Zelfde verhaal geldt voor de after in de Asta, we wilden dan maar na de parade een paar uurtjes slaap pakken maar dat ging ook niet door ivm afbouw van de truck. Muziek deed weer wonderen :) heb het uiteindelijk toch nog tot een uurtje of 6 volgehouden.
Loraine
quote:
Originally posted by Passiva
Blijkt maar weer dat zelf ook een rukker bent :p

:haha: :haha: inderdaad, stelletje rukkers ! Heb nog eens alle foto's doorgebladerd, maar ze beschikt idd over een goeie camera-ontwijk capaciteit ! :eyes: Maar er zijn vast nog heeeeeeel veel anderen die kiekjes hebben gemaakt op en rond de truuk :D
Loraine
quote:
Originally posted by Roger
die zeker niet!:p kom op zo'n slechte smaak hebben wij ook weer niet:mad:

:haha: Had je die gasten naast me moeten zien dan toen die meiden/danseressen van de Asta arriveerden :haha: :haha:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland