return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
Vad ska jag köpa?

Gaby
Nu när pengarna börjar regna över mig (i mina drömar) så tänkte jag satsa på att köpa skivor och inte bara ha mp3...

Många av er har superbra koll på musiken så ...Hjälp mig här! Jag köper vinyl i första hand men självklart CD oxå...Jag har vart lite lat och pank och knappt köpt nåt så jag ligger klart efter...:p

Vad ska jag köpa? Vad ska man köpa av det nya? Vilka klassiker bör man ha i skivsamlingen?
reveal
klassiekr som man måste ha är tex paul van dyk - for an angel och dj tiesto - sparkles... får du tag på the quests skiva så köper du den genast :) lost tribe - gamemaster är aldrig fel.. finns sjukt många ju :p
Gaby
quote:
Originally posted by reveal
klassiekr som man måste ha är tex paul van dyk - for an angel och dj tiesto - sparkles... får du tag på the quests skiva så köper du den genast :) lost tribe - gamemaster är aldrig fel.. finns sjukt många ju :p

Det e så många så jag vet inte vart jags ska börja!!
Tiesto har jag ... och PVD oxå...
x-dream
Ja du Gaby det finns ju ganska mycket att välja mellan....

Prova lite av:

Dumonde
Armin Van Buuren
Picotto
Gouryella
Marco V
Push

Har ju ingan låttips direkt men allt som dom har gjort är ju bra....Ja nästan allt....
-=Kotten=-
Du får inte glömma Rank 1 (Bervoets och De Goeij)...deras mix av Reachers of Civlication är t.e.x en riktig klassiker...
Det finns så sjukligt många klassiker...
Du får tänka på att det kan vara ganska svårt att få tag på dom flesta så det är bara att göra upp en lång jävla lista och börja leta...:)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden