|
|
| Djeebie |
| Prima. Duidelijke afspraken zijn zeker nodig voor juryleden :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik denk dat iedereen wel plaatjes gaat draaien die ook door grote namen in hun genre gedraaid worden. Er zullen toch niet veel deelnemende DJ's een volledige set met exclusieve tracks kunnen draaien denk ik? :conf:
Het is gewoon onvermijdelijk dat je set ergens wel op een set van één of andere grote DJ zal lijken, zij zijn tenslotte toch ook de referenties om nieuwe plaatjes te ontdekken? :)
Zolang je niet allemaal nét die plaatjes draait die Armin of Tiesto of Sasha of voor mijn part Jean ook net de laatste 3 maanden in elke set speelden is er toch geen probleem denk ik? :) |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik denk dat iedereen wel plaatjes gaat draaien die ook door grote namen in hun genre gedraaid worden. Er zullen toch niet veel deelnemende DJ's een volledige set met exclusieve tracks kunnen draaien denk ik? :conf:
Het is gewoon onvermijdelijk dat je set ergens wel op een set van één of andere grote DJ zal lijken, zij zijn tenslotte toch ook de referenties om nieuwe plaatjes te ontdekken? :)
Zolang je niet allemaal de plaatjes draait die Armin of Tiesto of Sasha of voor mijn part Jean ook net de laatste 3 maanden in elke set speelden is er toch geen probleem denk ik? :) |
Precies. Daarom niet beoordelen op originaliteit van trackkeuze :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by @win
Voor mij blijft het wel een punt, maar goed misschien moesten we maar eens een duidelijke opzet gaan maken als jury! Dan weten de dj's ook precies waar ze op beoordeeld worden :) |
Ik vind het een beetje overdreven. Kijk, stel nou dat een mix op een paar punten hoog scoort, maar...hij DOET het gewoon niet voor je. Er kunnen leuke tracks inzitten, goede opbouw, weinig mixfouten, maar dan nog hoeft het niets voor jou te zijn.
Smaken verschillen nog steeds, en alhoewel je niet perse naar stijlen onderscheid moet maken kan je nooit alles van tevoren afspreken. Het is nooit 100% objectief en dat moeten we ook helemaal niet willen proberen.
Trackkeuze vind ik persoonlijk wel belangrijk namelijk! Kijk je kan een tiesto of armin setje voor 99% kopieren ,das fijn, maar iemand die originele tracks in zijn set doet en daarmee weet te verassen (ik noem maar wat: Special D op een goede manier in zijn set verwerkt ;)) dan krijgt hij zeker meer punten van me.
Oftewel, ik selecteer op:
- trackkeuze
- 'gevoel'
- mixtechniek
- opbouw cq verloop
- begin & eind (hoort bij opbouw) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|