return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 
Is het niet tijd voor een nieuwe nlta-mix competitie?

Kaidreas
zoals ik al zei in onze thread. ik wil ook wel jureren!
@win
quote:
Originally posted by New Wave
Onzin dit.
Stel dat ik mee zou doen dan zou ik alleen maar ouwe platen draaien omdat ik nou eenmaal ouwe platen heb. Een ander die met cd's er bij mixt kan zo alles van internet af plukken en de nieuwe sjit inmixen. Gewoon de techniek, opbouw en de rest. Als iemand er een classic e r in gooit dan kan je als individueel misschien wat extra's toekennen maar daar beoordelen vin dik persoonlijk onzin. (ik neme het voor julli eop he jongens, dus geen tgezei over "bek houwen want je doet toch niet mee :p )

Het gaat mij er niet zozeer om dat je allemaal nieuwe of oude plaatjes inmixt, maar om het feit of iemand een 'eigen' set neerzet. Hiermee bedoel ik dat dj's van hunzelf moeten uitgaan en niet teveel op andere (grote) namen moeten letten. Kijk als iemand gewoon een mixje kopieert van weet ik veel wie, dan vind ik, al is de mix nog zo goed dat dit gewoon strafpunten oplevert! Als iemand dus zijn eigen ding doet, zijn eigen lijn trekt dan kan dat gewoon geheel vernieuwend of origineel zijn, dat bedoel ik dus. Dus dit lijkt me zeker een relevant punt in de contest!!
Djeebie
quote:
Originally posted by @win
Het gaat mij er niet zozeer om dat je allemaal nieuwe of oude plaatjes inmixt, maar om het feit of iemand een 'eigen' set neerzet. Hiermee bedoel ik dat dj's van hunzelf moeten uitgaan en niet teveel op andere (grote) namen moeten letten. Kijk als iemand gewoon een mixje kopieert van weet ik veel wie, dan vind ik, al is de mix nog zo goed dat dit gewoon strafpunten oplevert! Als iemand dus zijn eigen ding doet, zijn eigen lijn trekt dan kan dat gewoon geheel vernieuwend of origineel zijn, dat bedoel ik dus. Dus dit lijkt me zeker een relevant punt in de contest!!

Dat is allemaal wel leuk bedoeld, maar dan moet je weten wanneer het om een kopie gaat... Als ik een techno of trance mix moet beoordelen weet ik met mijn hedendaagse kennis van techno en trance setjes/dj's dus niet of het om een kopie van een "grote naam" gaat. Originaliteit qua trackkeuze blijft voor mij dus een punt waarop niet beoordeeld moet worden.
Jasperovitsj
Nog een extra BETA jurylid: DJ Cresto :)
@win
quote:
Originally posted by Djeebie
Dat is allemaal wel leuk bedoeld, maar dan moet je weten wanneer het om een kopie gaat... Als ik een techno of trance mix moet beoordelen weet ik met mijn hedendaagse kennis van techno en trance setjes/dj's dus niet of het om een kopie van een "grote naam" gaat. Originaliteit qua trackkeuze blijft voor mij dus een punt waarop niet beoordeeld moet worden.

Voor mij blijft het wel een punt, maar goed misschien moesten we maar eens een duidelijke opzet gaan maken als jury! Dan weten de dj's ook precies waar ze op beoordeeld worden :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland