return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 
Is het niet tijd voor een nieuwe nlta-mix competitie?

Jasperovitsj
Wat is nu de mening over de Beta's? :)
Ik wil wel een mixje maken, gewoon al om eens commentaar van wat andere kenners te krijgen. Maar het hoeft niet als jullie er allemaal tegen zijn. :)

Weet wel dat we op ons forum niet echt de mensen en middelen hebben om zelf een grote Beta mixcompetitie te organiseren, dus zo'n Nl-winnaar vs Be-winnaar kan volgens mij niet lukken :)
New Wave
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Wat is nu de mening over de Beta's? :)
Ik wil wel een mixje maken, gewoon al om eens commentaar van wat andere kenners te krijgen. Maar het hoeft niet als jullie er allemaal tegen zijn. :)

Weet wel dat we op ons forum niet echt de mensen en middelen hebben om zelf een grote Beta mixcompetitie te organiseren, dus zo'n Nl-winnaar vs Be-winnaar kan volgens mij niet lukken :)

Dan doe je het toch met de mensen die je nu hebt?
De winnaar laat je dan draaien tegen NLTA'er. Wij begonne ook met ene klein groepje. Het lukt jullie vast wel.
Jasperovitsj
I can try, maar ik denk niet dat we dat nu nog op poten krijgen op dezelfde moment als jullie competitie, zeker niet met onze aankomende party die nog georganiseerd moet worden :)
TranceFool
Ach laat die paar Belgen gewoon meedoen.....er zijn nog 5 inschrijvingen open en meestal vallen er toch wel een paar af die op de lijst staan :rolleyes:. Dus aanvullen tot 25. nr 26,27,28 enz. komen op de reservelijst als er mensen afvallen :)
Glaniskanis
Laat die lui toch meedoen
Ik zie hun niet 20+mixen verzamelen van alle belgen om daar een goeie keuze uit te maken
Zoveel zullen er gewoonweg niet meedoen
Die paar extra's boeit ook geen en daarbij komt dat hier nog plek over is...
Dus meld je aan zolang het nog kan zou ik zeggen

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland