return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 
Is het niet tijd voor een nieuwe nlta-mix competitie?

Ding Chavez
Even nog een praktische vraag; Zit er een limiet aan het aantal minuten van de mix? Ik weet niet meer of dat vorige keer wel was, maar een uur lijkt me toch een mooie tijd om iets neer te zetten en dan blijft het ook nog te beluisteren voor de jury.

[edit]btw akkoord met die data[/edit]
SnuggLe
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Even nog een praktische vraag; Zit er een limiet aan het aantal minuten van de mix? Ik weet niet meer of dat vorige keer wel was, maar een uur lijkt me toch een mooie tijd om iets neer te zetten en dan blijft het ook nog te beluisteren voor de jury.

[edit]btw akkoord met die data[/edit]

Minimum 60 max 74 minuten lijkt me prima.
basd
Als dat de datum wordt, doe ik niet mee.. Te weinig gedraaid laatste tijd en dan wordt het al helemaal voor niemand leuk om naar te luisteren (voorzover dat sowieso niet het geval zou zijn).

Damn moet er echt weer eens meer tijd in gaan steken.
sndh
ik doe gewoon nog mee, ben wel bezig nu met verhuizen enzo, maar t komt allemaal best goed!
DJ D-Man
Goed bezig! Ik kan 1 juli wel een mixje af hebben :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland