return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 
Is het niet tijd voor een nieuwe nlta-mix competitie?

Djeebie
Voor mij als jurylid zou het goed uitkomen als begin juli de sluitingsdatum is. Ik ga eind juli namelijk op vakantie. Op zich duurt het beoordelen natuurlijk geen weken, maar een beetje fatsoenlijke beoordeeltijd van hooguit anderhalve week heb ik toch wel nodig :)
SnuggLe
Eh....yousendit.com kan ook wel hoor.
Gewoon al die links doorsturen naar 1 persoon als je zelf geupped hebt. Dan kunnen de juryleden snel alles downloaden. Lijkt me echt het makkelijkste.

Als het maar voor september af is deze hele show, want anders ben ik op vakantie! Dus 1 juli zou ik ook goed vinden als datum.
TranceFool
Doe dan maar 10 juli ofzo :p
SnuggLe
Nee, het is gewoon eerder dus!:p
Laten we gewoon 1 juli aanhouden. Je hebt dan tijd genoeg om wat te mixen en het te uppen, toch? Of hoe lang duurt het?

Dan hebben we nu nog een tijdje om de procedurele zaken af te handelen (wie leidt het, hoeveel poules, hoeveel beoordelers, wie gaat er dan door etc). De laatste week zal vooral bestaan uit uppen (naar yousendit.com dus, hoeven we geen FTP te hebben).

DJ's zijn er ongeveer 20. Dan houden we het daar op. Niet meer, niet minder....10 juryleden moeten we wel redden.

Ronde 1 = 4 poules van 5 (of 5 poules van 4?) - 2 juryleden per poule?
Ronde 2 = de beste 2 van iedere poule (8 of 10 dus) verdeeld over 2 poules (4 of 5 wederom) - 5 juryleden per poule.
Ronde 3 = de beste 2 van die 2 poules (4 dus)
Finale = 4 besten worden door allen beoordeeld!

Als jurylid betekent dit dus dat je best veel moet luisteren. Maarja, had je je maar niet op moeten geven :p
Verwacht wel eigenlijk dat iedereen deels op hetzelfde beoordeeld, en dan ook objectief. Niet meer van dat gezeik "ja dat is techno, daar kan ik niets mee". Daar moet je ook wat mee kunnen. Ook al zit je er niet in, je moet toch wel wat kunnen zeggen over de tracklist / opbouw / begin / mixfouten et cetera. Toch???

Oh 1 ding:
Ik wil graag niet NOG eens hebebn dat er mensen afvallen!
Klinkt bot, maar vorig jaar was het ineens zo dat er mensen toch niet meededen. Dat is niet helemaal eerlijk ten opzichte van de rest van de deelnemers in je poule. Dus of je zegt dat je meedoet, of niet. Want toen waren er ook reserves, en die konden toen niet meedoen....Dus, bedenk goed of je wel of niet meedoet (zowel de DJ's als de mensen die beoordelen).

zo, mij 2 cents ;)

Boumabros, doen jullie niet mee als Jurylid / DJ?
SnuggLe
Dus samengevat:

Sluitingsdatum mixcompetitie = 1 juli
Uiterste uploaddatum: 30 juni!

Sluitingsdatum aanmelden DJ's / juryleden = 15 juni

Iedereen mee accoord?
Want dan kunnen we spijkers met koppen slaan.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland