|
|
| Cosmic |
Het liefst iemand met een goede verbinding en ftp-account...Dus dan val ik al af.
Of als we het als .wma bestand opslaan en via yousendit sturen, dat kan natuurlijk ook. Dat scheelt ruim de helft in omvang en iedereen heeft toegang. Andere suggesties? |
|
|
| Phortje |
Hoeveel schijfruimte en bandbreedte zouden we ongeveer naar kijken?
Ik heb wel een rielekste verbinding die ik opzich best beschikbaar wil stellen, als 't maar niet te gek wordt :p
Wat ik dan ook wel wil doen is de setjes "blind" maken, dus een nummertje i.p.v. een naam geven.
Ik wil de leiding van 't gebeuren wel op me nemen dus, maar ik heb geen zin om 3x achter iemand aan te moeten om te zorgen dat ze hun jurering geven of ze hun setje eindelijk eens inzenden :)
[EDIT]
Het uiteindelijk verspreiden van de setjes naar iedereen die het horen wil WEL graag via yousendit, want dat is een behoorlijke hoeveelheid bandbreedte! |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by Phortje
Hoeveel schijfruimte en bandbreedte zouden we ongeveer naar kijken?
|
Ik denk dat er totaal 15 mensen DJ-en als ik t zo inschat. 15 uur dus ongveer, dus +- 1275 MB...
En dat van die nummers is idd prima, want we moeten niet bevooroordeeld zijn natuurlijk... |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Ik denk dat er totaal 15 mensen DJ-en als ik t zo inschat. 15 uur dus ongveer, dus +- 1275 MB...
En dat van die nummers is idd prima, want we moeten niet bevooroordeeld zijn natuurlijk... |
1275MB upload verkeer ja, maar de juryleden moeten ze ook weer downloaden om ze te beoordelen. Nou hoeft niet ieder jurylid elke mix te luisteren als we hetzelfde poule systeem gebruiken als vorige keer. Maar zeg dat de helft van de mixen door ieder jurylid gedownload moet worden zit je toch alweer aan ruim 10gb dataverkeer. |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
1275MB upload verkeer ja, maar de juryleden moeten ze ook weer downloaden om ze te beoordelen. Nou hoeft niet ieder jurylid elke mix te luisteren als we hetzelfde poule systeem gebruiken als vorige keer. Maar zeg dat de helft van de mixen door ieder jurylid gedownload moet worden zit je toch alweer aan ruim 10gb dataverkeer. |
max 2gb opslag en laten we zeggen 15GB dataverkeer is no problemo :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|