|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by raoel
Dus je geeft toe dat je het nog steeds niet kunt?...
Serieus? :p
|
Ik kan het wel, alleen ik moet gewoon weer elke dag een uurtje kutten....alleen heb ik daar vaak de tijd niet voor omdat ik zulke onregelmatige werktijden heb dat ik de mogelijkheid niet heb om te draaien. Op de dag ben ik van 5:45 tot 22:00 bezet. Als ik in de avond moet werken dan slaap ik uit tot 12:00, 13:00 in de sportschool. 15:00 terug, douchen en eten omdat ik om 15:45 richting locatie moet. Dan werk ik tot 24:00 en ben ik 00:45 thuis.
Op mijn vrije dagen kan ik eventueel wat doen maar op die dagen moet ik ook dingen inhalen waar ik de andere dagen geen tijd voor had. Veel mensen denken dat camera werk koekie is..,ik kanje melden, het sloopt je. :) Ik heb tot en met zondag vakantie en ben nu weer lekker aan het prutsen. Maar ik heb mijn planning al gezien en het ziet er voor me decks niet rooskleurig uit. :)
[/QUOTE] |
|
|
| AxePlode |
@ Eieregooie, wist wel dat die mix van jou was.
ontopic, ik doe iig niet mee. heb een beltdrive platenspeler zonder pitchknop en 1 cd speler zonder pitchknop en een mengpaneeltje zonder eq per kanaal dus ik mix niet echt :). luister wel heel veel dus wil me evt wel beschikbaar stellen als jurylid, maar neem aan dat jullie dat niet zomaar iedereen laten doen ;). |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Hmm... Zal ik meedoen of jureren? |
Doe maar jureren. Laat iemand anders maar een keer winnen! :p
Nee ik vind wel dat je je titel mag verdedigen (maar maak dan eens wat fouten ofzo! :D) |
|
|
| sndh |
| he rustig maar, ik weet ook wel dat iedereen niet al zijn muziek legaal heeft, en t gaat om het mixen. Ik bedoel alleen te zeggen dat als je legaal aan tracks als Bent - As You Fall kunt komen, en die speelt, je natuurlijk wel een aantal streepjes voor hebt ;) |
|
|
| Asperge |
| Ik heb vorig jaar gejureerd en dat wil ik ook dit jaar wel weer doen...:) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|