return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
[04-06-2005] Free Your Mind Festival 2005

SnuggLe
quote:
Originally posted by HBtje
T is niet uitverkocht, 35 euro kost een kaartje aan de deur...

Met dit weer en die modderboel zeker? LoL
HBtje
quote:
Originally posted by SnuggLe
Met dit weer en die modderboel zeker? LoL

Tja ach we zien morgen wel verder. Heb in ieder geval met mn early bird ticket al 2 bier gratis dus :D Dan maar lekker modderen. In die tenten zal t denk ik wel meevallen... Hopelijk hebben ze planken bij de mainstage, maar ff aankijken hoe t verder wordt morgen.

En hele stad is voor de verandering eens tot 5 uur 's ochtends open dus dat wordt lekker afteren...
SnuggLe
quote:
Tja ach we zien morgen wel verder. Heb in ieder geval met mn early bird ticket al 2 bier gratis dus :D Dan maar lekker modderen. In die tenten zal t denk ik wel meevallen... Hopelijk hebben ze planken bij de mainstage, maar ff aankijken hoe t verder wordt morgen.

En hele stad is voor de verandering eens tot 5 uur 's ochtends open dus dat wordt lekker afteren...

Lol, afteren in Arnhem?
Ik was er vorige week, wat een kl*te stad. Nu mag het misschien tot 5 uur open zijn, maar normaal tot 2 uur. Er lopen allemaal opgefokte 17 jarigen rond, daarnaast is het nergens druk.

Vorige week zat iedereen tot 1 uur op het terras, nergens ook maar iemand binnen te vinden. Alleen daar rechts naast de Pavlov (waar niemand was), maar verder helemaal niets. Het leek alsof iedereen wachtte tot de Manhattan open ging.

Nee mij niet snel meer gezien op de Korenmarkt. Heel weinig te beleven. Maar hopen voor jullie dat jullie nu geluk hebben nu het tot 5 uur open is.

Het spreekt ook wel dat de after niet eens in Arnhem zelf is, maar in Utrecht :D
HBtje
quote:
Originally posted by SnuggLe
Lol, afteren in Arnhem?
Ik was er vorige week, wat een kl*te stad. Nu mag het misschien tot 5 uur open zijn, maar normaal tot 2 uur. Er lopen allemaal opgefokte 17 jarigen rond, daarnaast is het nergens druk.

Vorige week zat iedereen tot 1 uur op het terras, nergens ook maar iemand binnen te vinden. Alleen daar rechts naast de Pavlov (waar niemand was), maar verder helemaal niets. Het leek alsof iedereen wachtte tot de Manhattan open ging.

Nee mij niet snel meer gezien op de Korenmarkt. Heel weinig te beleven. Maar hopen voor jullie dat jullie nu geluk hebben nu het tot 5 uur open is.

Het spreekt ook wel dat de after niet eens in Arnhem zelf is, maar in Utrecht :D

Ik weet t, kwa uitgaan: Arnhem Suxxx!

En ja in 9 / 10 tenten lopen allemaal van die opgefokte sjappies rond, behalve in de tent waar ik altijd heen ga, The Move. En ik weet ook wel dat t morgen weer drie keer niks wordt met al die tenten want Arnhem is nu eenmaal sjappie-paradijs :rolleyes:

Die officiele after van FYM schijnt ook niet echt veel byzonders te zijn... Zo jammer dat het vorig jaar een van de beste/betere festivals van het jaar was, en het nu dreigt in t water te vallen, hoorde ook iets van tegenvallende kaartverkoop...
SnuggLe
quote:
Zo jammer dat het vorig jaar een van de beste/betere festivals van het jaar was, en het nu dreigt in t water te vallen, hoorde ook iets van tegenvallende kaartverkoop...

Denk dat ik weet waarom dat zo was:
1) je hebt onverwacht ZEER mooi weer!
2) eerste keer dat het gegeven werd
3) en dus verwachtte NIEMAND er wat van..
4) een goede lineup

Ik hoorde ook alleen maar goede verhalen van vorig jaar. Ben alleen bang dat het dit jaar 'wat minder wordt'. Maar toch, de lineup is goed.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland