return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
Brussel - Halle - Vilvoorde

djcresto
Zware discussie momenteel. Persoonlijk vind ik dat de Walen serieus veel noten op hun zang hebben.

thoughts?
Mystique
Ja idd!!
Heb niet alles up to date gevolgd, laatste ding heb ik paar dagen geleden in krant gelezen, dus miss paar dingen verandert...
Maar toch

Ik snap ni waarom da die manne nu opeens van die belachelijke eisen hebben:

-zo van die franse scholen in randgemeente
- en tweetaligheid van franse brusselaars ni meer zo nauw moet
- overheidsgebouwen verkopen aan hun
wtf heeft da daar nu mee te maken :whip: :whip:

en uiteindelijk zijn het alleen maar veranderingen voor de kamer
europese verkiezingen verandert er niks
:rolleyes: :rolleyes:
Phortastic
conclusie: de VLD zijn een stel apen. 200.000 jobs creëren... komt nix van, integendeel. B-H-V oplossen... uitgestelt tot 2007. belastingsverminderingen... LOL laten we daar maar over zwijgen. Dit is gewoon de voortzetting van het geklungel en het niet kunnen waarmaken van de beloftes van de VLD. Als ge da ni kunt oplossen, fine who gives a maar zit dat dan niet te verkondingen op voorhand. my 2 cents.
The_G0dfather
De discussie is gedaan zeker? Ze gaan het laten liggen tot na de verkiezingen in 2007, 't duurt al 40 jaar dat dusja 't kan nu ook op die paar jaar niet komen aldus onze begaafde politiekers
The_G0dfather
quote:
Originally posted by Phortastic
conclusie: de VLD zijn een stel apen. 200.000 jobs creëren... komt nix van, integendeel. B-H-V oplossen... uitgestelt tot 2007. belastingsverminderingen... LOL laten we daar maar over zwijgen. Dit is gewoon de voortzetting van het geklungel en het niet kunnen waarmaken van de beloftes van de VLD. Als ge da ni kunt oplossen, fine who gives a maar zit dat dan niet te verkondingen op voorhand. my 2 cents.

'k vind alle partijen overigens even onbekwaam
het concept "oppositie" is zo belachelijk, net alsof zij het dan allemaal beter zouden kunnen
bah politics i hate it

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium