|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by DeSpErAtOs-X
Het feit dat het VB zelfs geen oppositie mag vormen vind ik ronduit schandalig! |
??? |
|
|
| Bertn |
| ik denk dat hij "coalitie vormen" of zo bedoelt :) |
|
|
| Phortastic |
| ^^ ja probby want dat slaat nergens op :) |
|
|
| Lolo |
ik heb al mijn posts van die thread gewist, het zal toch niks oplossen. Ik kijk waar da naartoe leidt, en neen, dat is typisch wat ik ni mag doen.
Dus, ik wil al mijn excuses aanbieden als ik iemand pijn heb gedaan, maar ik kan toch ni normaal reageren als het om noord-zuid oorlog gaat, en ik wil niemand verder insulteren.
Ik zal op die thread nimeer reageren, want ik ben veel te gevoelig als het daar om gaat.
Ik hield ooit van mijn land, maar het is een feit dat we gewoon door losers worden geregeerd, en dat is alles wat telt.
Ipv te vechten over dingen waarmee we ni akoord gaan tussen elkaar, is het beter voor mij om te zoeken naar punten die ons nog samen houden.
L. |
|
|
| Bomar |
Ik wil terug één belgie zonder al da geruzie met de Walen; hadden we maar 1 taal, dan was alles zoveel makkelijker geweest :(
Ik ben dus ook tegen al de partijen die een splitsing willen, eigenlijk tegen heel de Vlaamse of Waalse regering. Ik pleit enkel voor een gezamelijke regering. ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|